Jump to content
SLĂBIM ÎMPREUNĂ, MÂNCÂND ORDONAT💗💗.

Oana Bogdan

Moderators
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Oana Bogdan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputation

  1. Bună dimineața Mic dejun...lipie cu avocado si fasole roșie Zi frumoasă
  2. Pranz...păstrăv la gratar cu avocado si salata de andive cu fasole roșie Zi frumoasă
  3. Mere cu afine, o gustare sanatoasa!
  4. Bună dimineața Mic dejun...paine integrala cu humus si ou Zi frumoasă
  5. Complexul de vitamina B Ce este si de ce este important pentru organism
  6. Rosii chery, branza, ardei, castravete si masline si
  7. iaurt grecesc 2% cu goji, nuci, merisoare si alune
  8. Daca esti la dieta... Clatite
  9. Gustari delicioase cu 100 calorii: - o cupa de inghetata - 28 grame ciocolata neagra - un biscuite cu unt de migdale - un mar copt cu scortisoara - 14 migdale, fix 100 de calorii - 1/2 pahar smoothie de papaya - un iaurt cu cateva seminte - o felie de pepene galben - un bol floricele fara grasimi
  10. Alimente care contin calciu pentru persoanele cu intoleranta la lactoza: - migdale - seminte de chia - fasole alba - lapte de soia - varza collard - smochine - edamame - portocale - tofu
  11. Consuma cu incredere! Alimente care reduc colesterolul le regasiti mai jos: - ovaz - fasole - soia - peste - nuci - usturoi - praz - sfecla rosie - struguri
  12. Alimente bogate in carbohidrati complecsi buni puteti vede in imaginea de mai jos
  13. Pranz...pește cu piure de broccoli, dovlecel si pesto Zi frumoasă
  14. Bună dimineața Mic dejun...budinca de chia Zi frumoasă
  15. Pranz..pui cu legume
×
×
  • Create New...