Jump to content
SLĂBIM ÎMPREUNĂ, MÂNCÂND ORDONAT💗💗.

Livio Suliap

Moderators
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Livio Suliap's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputation

  1. Sunt mulți care nu au înțeles (nici noi la început ✌🏼😁) dacă vrem sa avem rezultate trebuie sa ne hrănim in primul rand mintea, psihicul si după fizicul. Putem sa știm noi toate bazele și toată teoria dar dacă nu hrănim mintea cu ce trebuie, va fi în zadar. Cum sa ne hrănim mintea? 😉 Mai puțin televizor, știrii în primul rand, mai multe cărți de creștere personală. Mai puține filme horror cu crime, mai multe filme comedie, mai putina polemica mai multa voie buna, mai puțin stat, mai multa mișcare și tot așa. Cu cât lucrurile sunt mai creative și cu cât ne înconjuram de persoane care ne fac sa stam bine, cu atât mai bine o sa fie 🙏🏼😊 Liviu Suliap 😁
  2. Așa cum v-am spus de multe ori că nu există „Nu am timp”, avem cu toții 24 de ore și acele ore depind de noi și de voința noastră, putem investi acea jumătate de oră dând importanță sănătății noastre sau putem petrece vizionarea La televizor sau mizerie pe Facebook pentru a vedea ce face și pentru a scrie acel „idiot” Livio✌🏼😁😅. Alegerile și prioritățile sunt ale noastre. Avem timp! 💪🏼😉👍🏼
  3. Unicul mod ca să devenim mai buni, sa ducem o viata mai buna și mai de calitate este sa ne îmbunătățim pe noi ca persoane în fiecare zi. Dacă stam și speram ca situația în care ne aflam o sa se îmbunătățească așteptând sau făcând mereu aceleași lucruri și aceleași greșeli, nu o sa ajungem niciodată unde ne-am dorit. Dacă vrem sa avem trebuie sa fim dispuși sa dăm ceva în schimb. Trebuie sa dam din timpul nostru, trebuie sa sacrificam anumite tradiți și atitudini alimentare. Trebuie de multe ori sa facem ceea ce nu ne place ca să avem ceea ce ne dorim și asta este valabil pe orice plan: sănătate, familie, cariera, relație etc.
  4. Dacă îți dorești cu adevărat o schimbare și vrei sa transformi grăsimea în masa musculara și vrei sa o faci cât mai corect, atunci pe lângă alimentația sănătoasă trebuie sa faci și sport. Dacă nu poți merge la o sala, poți face asta de acasă. Este foarte important într-un stil de viata sănătos sa îmbinam dieta cu sportul
  5. Trebuie sa ne învățăm sa mâncăm într-un mod mai sănătos și echilibrat. Asa cum ne-am obișnuit și învățat sa mâncăm haotic și nesănătos, făcând-o inconștient, la fel ne putem și învața într-un mod mai bun și spre avantajul nostru. Ușor nu o sa fie dar dacă cel puțin nu încercăm, mai târziu o sa ne fie și mai greu. In dieta de zi cu zi trebuie sa consumam cât mai multe produse naturale și cu puține grasimi. Toate produsele cu un indice glicemic scăzut sunt clasificate ca produse sănătoase. Exemplu : Proteine bune : carne alba, peste, ouă, brânză cu un conținut de gras scăzut, soia, legume și leguminoase, cereale integrale Carbohidrați complecși (buni) legume, fructe, leguminoase, cereale integrale. Pasta și orezul dacă sunt integrale au un indice glicemic mic și pot fi consumate ca sursa de proteine, carbohidrați complecși și fibre. Fasolea la fel de preferință acea roșie sau neagra, are mai multe proprietăți nutriționale și un indice glicemic mic. Putem lua toate aceste informați, alegea din aceste alimente ce ne place noua și forma un meniu diversificat și mâncând bine, stam bine și fără sa ne mai gândim corpul se transforma singur într-un corp suplu și sănătos.
  6. Diferența nu sta în kg. Nici greutatea ideala sau menținerea nu poate sa catalogheze pe cineva ca fiind sănătos sau nu. Corpul ca să fie și sa se simtă într-adevăr sănătos, energic, cu un metabolism bun și un sistem imunitar bine format trebuie sa conțină între 10% și 18% pentru bărbați și 18% și 26% pentru femei. Degeaba avem 50 de kg dacă corpul nostru este format în mare parte din masa grasă, aceasta depășind relativ 18% la bărbați și 26% la femei. Un exemplu în ultimele doua poze : În poza din 2012 aveam 85 kg și un percentual de masă grasă de peste 30%. Iar acum în 2020 tot 85 kg dar cu 12% masa grasă. "Menținerea" STILUL DE VIAȚĂ CU ADEVĂRAT SĂNĂTOS ȘI ECHILIBRAT consta în a menține percentualul de grăsime și nu de kilograme
  7. Dar câți dintre noi sunt dispuși sa se informeze, să facă ceea ce trebuie ca să aibă acel ceva, sa ajungă la rezultatul dorit? Nu greutatea corporala face diferența ci țesutul adipos. Putem sa avem noi și 50 kg dar dacă corpul nostru deține mai mult de 25% masă grasă suntem expuși la grave riscuri de sănătate. NU CERETI SA SLĂBIȚI CEREȚI SA ARDEȚI ȚESUT ADIPOS ȘI SA MĂRIȚI MASA SLABA, Musculara SĂ FIȚI SĂNĂTOȘI PENTRU UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS! Zilele astea nu am mai publicat. Nu pot sa zic ca nu am avut timp pentru ca toți avem 24 h si cum decidem sa il folosim depinde in totalitate de noi, am decis sa dau prioritate altor lucruri și persoane, familie in primul rand, prietenilor și în sfârșit munci, pentru ca dacă muncim mai mult pentru munca decât sa muncim la noi, nu o sa fim niciodată fericiți și nu o sa avem niciodată ce ne dorim Chiar dacă nu am mai publicat, am rămas mereu fidel stilului meu de viață sănătos și echilibrat. O seară bună și frumoasă tuturor!
  8. Cine nu înțelege italiana, pe fundal se vorbește în engleza, fiind o limba internațională presupun ca o înțeleg toți în mare parte. În timp o sa fac și în limba română. Și chiar și azi jumătatea mea de oră am făcut-o Așa cum v-am spus de atâtea ori că nu există ′′ nu am timp ′′ toți avem 24 ore și acele ore depind de noi și de voința noastră, putem investi acea jumătate de oră dând importanță sănătății noastre sau noi pot petrece uitându-mă la televizor sau făcând de cap pe Facebook pentru a vedea ce face și scrie ′′ idiotul ′′ lui Livio . Alegerile și prioritățile sunt ale noastre. Avem timp! O zi Super frumoasa tuturor! https://www.facebook.com/liviu.suliap/videos/1862951257176230
  9. Acum și kg pot fi diverse. Dacă avem 50 kg si un percentual ridicat de țesut adipos nu înseamnă că stam bine. Dar putem avea și peste greutatea ideala cu 10kg/15kg dar cu un percentual de masă musculara mare și cu putina masa grasă si sa stam bine. De aceea greutatea corpului, inclusiv ceea ideala contează prea puțin. Ce contează este percentualul de țesut adipos, acesta poate sa facă diferența între o persoana sănătoasă sau nu .
  10. Nu exista ceva la mijloc și rezultatele noastre spun tot. Nu pot sa ma mint cu : "dar îmi era pofta" " Am fost acolo și nu puteam"... Acestea sunt toate SCUZE sau minciuni care ni-le zicem și noi mai bine decât toți știm asta Este ca și cum as zice m-am lăsat de fumat dar 2 sau 3 țigări mai fumez pe zi.
  11. Este un stil de viață sănătos și echilibrat care îl practic de aproape 10 ani de zile, și cu el am dat jos o mare parte din țesutul adipos și cu ajutorul activități fizice pe care am început sa o practic acum 3 ani de zile am înlocuit masa grasă cu masa musculara. Este un stil care l-am personalizat special pentru mine. Începând de dimineața consum mulți carbohidrați buni și proteine la prima gustare ma bazez pe câteva fructe și proteine din integratoare sau iaurturi. La prânz ma axsez in mare parte pe leguminoase si cereale având un conținut mare de proteine, carbohidrați complecși și fibre. La a doua gustare consum grăsimi bune iar seara carne alba, peste și multe legume sau o salata mixtă făcută din legume și ton sau carne alba. Consum apa in mod normal pentru hidratarea necesara corpului meu, aproape 4 litri pe zi. Dacă credem în ceea ce facem și ne străduim în fiecare zi sa fim un pic mai buni decât ieri deja am reușit sa avem ce ne-am dorit și asta este valabil pentru orice în viața asta
×
×
  • Create New...