Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Primii pași în programul de "dieta" SLĂBIM ÎMPREUNĂ MÂNCÂND ORDONAT


Monica Badea

Recommended Posts

Deși nu este normal sa se mănânce la gramaje și cu multe restricții, deoarece promovam un stil de viata sănătos, este foarte adevărat ca trebuie o plecare brusca în lupta cu kilogramele, o schimbare a metabolismului, urmata de un stil de viata sănătos care normal trebuie adoptat de toată populația, pentru tot restul vieții, nu doar în procesul de slăbire.
Va las mai jos un program de mese, cu destule restricții, pe care v aș sugera sa nu îl țineți decât 7 zile, adică atât cât e necesar pentru a avea un start bun în lupta cu kilogramele, dar doar dacă nu aveți afecțiuni (boli) . După această săptămână metabolismul se schimba, așadar puteti adauga alimente sănătoase în combinație corecta conform tabelului după care ne ghidam.. Nu va înfometați, nu faceți din acest program de o săptămâna un stil de viață.
Aceasta dieta este "invenție" proprie, creata în baza informațiilor, studiului și experientelor mele în lupta cu kilogramele ,  și dacă va poate fi de folos, v-o las cu mare drag..
Luni :mic dejun - 2 oua fierte, 150 gr salata de crudități.
Gustare 1:-1 mar sau 1 kiwi
Prânz :-150 gr carne la cuptor sau grătar cu 150 gr legume crude.
Gustare 2: 150 ml iaurt.
Cina :-100gr peste cu o roșie.

Marți :-mic dejun - 200 ml iaurt, 50 gr telemea slab sărată.
Gustare 1: mar sau kiwi
Prânz :-200gr brânză Făgăraș, 200gr legume crude.(opțional jumătate de avocado)
Gustare 2:-1 ou fiert.
Cina 150 gr carne cu o leguma.

Miercuri :300 gr salata de legume inclusiv avocado
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz 500 ml supa crema de legume (ciuperci, ceapa, morcovi, rosii),
G2:-100gr legume crude.
Cina :300gr salata de crudități inclusiv țelină

Joi:mic dejun :-100gr șuncă slaba de pui, 200 gr salata.
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz :-150 telemea, 250gr legume gătite cu o lingura de ulei.
Gustare 2:-150 gr iaurt.
Cina 150 ficatei de pui la cuptor sau fierti, o leguma.

Vineri 250 gr fructe (mere sau kiwi), legume și crudități 800gr (aceste cantități le împărțiți cum doriți pe parcursul zile, cu mențiunea ca fructele maxim pana la ora 14 sa fie consumate)

Sâmbăta :mic dejun :- 2oua, 200gr morcovi rasi cu zeama de lămâie.
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz :200gr carne, 200gr salata de varza.
Gustare 2:-1 iaurt
Cina :150 gr brânză Făgăraș sau cottage.

Duminica :pe tot parcursul zile lactate cu minim 2%grăsime, maxim 6%,de orice fel.. Cantitatea de telemea sau brânză dulce sa nu depășească 400gr pentru întreaga zi, iar lapte bătut, sana, kefir, iaurt, nu mai mult de 800ml pentru intreaga zi.

Apa minim 2 l pe zi, mișcare minim 20 min zilnic (mers pe jos, alergat, cardio), somn minim 7 ore pe noapte.. Randamentul acestui program, la o persoană sănătoasă, poate ajunge pana la 3 kg în minus în aceste 7 zile..
Va rog încă o data sa folosiți acest program doar pentru a avea un start bun.. Nu îl transformați într-un stil de viata.
Sper sa va fie de folos.

89e2d000-b6af-46b9-84a4-0f9122a19953.jpg.b8ade6b45549bdcce8e33648448ecdf4.thumb.jpg.45dfe3959af9e7c081ed1a416f82a5d8.jpg

  • Like 6
  • Thanks 10
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...
La 28.09.2020 la 11:35, Monica Badea a spus:

Deși nu este normal sa se mănânce la gramaje și cu multe restricții, deoarece promovam un stil de viata sănătos, este foarte adevărat ca trebuie o plecare brusca în lupta cu kilogramele, o schimbare a metabolismului, urmata de un stil de viata sănătos care normal trebuie adoptat de toată populația, pentru tot restul vieții, nu doar în procesul de slăbire.
Va las mai jos un program de mese, cu destule restricții, pe care v aș sugera sa nu îl țineți decât 7 zile, adică atât cât e necesar pentru a avea un start bun în lupta cu kilogramele, dar doar dacă nu aveți afecțiuni (boli) . După această săptămână metabolismul se schimba, așadar puteti adauga alimente sănătoase în combinație corecta conform tabelului după care ne ghidam.. Nu va înfometați, nu faceți din acest program de o săptămâna un stil de viață.
Aceasta dieta este "invenție" proprie, creata în baza informațiilor, studiului și experientelor mele în lupta cu kilogramele ,  și dacă va poate fi de folos, v-o las cu mare drag..
Luni :mic dejun - 2 oua fierte, 150 gr salata de crudități.
Gustare 1:-1 mar sau 1 kiwi
Prânz :-150 gr carne la cuptor sau grătar cu 150 gr legume crude.
Gustare 2: 150 ml iaurt.
Cina :-100gr peste cu o roșie.

Marți :-mic dejun - 200 ml iaurt, 50 gr telemea slab sărată.
Gustare 1: mar sau kiwi
Prânz :-200gr brânză Făgăraș, 200gr legume crude.(opțional jumătate de avocado)
Gustare 2:-1 ou fiert.
Cina 150 gr carne cu o leguma.

Miercuri :300 gr salata de legume inclusiv avocado
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz 500 ml supa crema de legume (ciuperci, ceapa, morcovi, rosii),
G2:-100gr legume crude.
Cina :300gr salata de crudități inclusiv țelină

Joi:mic dejun :-100gr șuncă slaba de pui, 200 gr salata.
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz :-150 telemea, 250gr legume gătite cu o lingura de ulei.
Gustare 2:-150 gr iaurt.
Cina 150 ficatei de pui la cuptor sau fierti, o leguma.

Vineri 250 gr fructe (mere sau kiwi), legume și crudități 800gr (aceste cantități le împărțiți cum doriți pe parcursul zile, cu mențiunea ca fructele maxim pana la ora 14 sa fie consumate)

Sâmbăta :mic dejun :- 2oua, 200gr morcovi rasi cu zeama de lămâie.
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz :200gr carne, 200gr salata de varza.
Gustare 2:-1 iaurt
Cina :150 gr brânză Făgăraș sau cottage.

Duminica :pe tot parcursul zile lactate cu minim 2%grăsime, maxim 6%,de orice fel.. Cantitatea de telemea sau brânză dulce sa nu depășească 400gr pentru întreaga zi, iar lapte bătut, sana, kefir, iaurt, nu mai mult de 800ml pentru intreaga zi.

Apa minim 2 l pe zi, mișcare minim 20 min zilnic (mers pe jos, alergat, cardio), somn minim 7 ore pe noapte.. Randamentul acestui program, la o persoană sănătoasă, poate ajunge pana la 3 kg în minus în aceste 7 zile..
Va rog încă o data sa folosiți acest program doar pentru a avea un start bun.. Nu îl transformați într-un stil de viata.
Sper sa va fie de folos.

89e2d000-b6af-46b9-84a4-0f9122a19953.jpg.b8ade6b45549bdcce8e33648448ecdf4.thumb.jpg.45dfe3959af9e7c081ed1a416f82a5d8.jpg

Mulțumesc

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Pot sa il tin si eu? Daca nu mananc proteina animala, inlocuiesc cu fasole rosie, linte, naut, ciuperci. Iar ouale cu diverse branzeturi vegane. Oare e bine? Stau de 1.5 luni la 69-70kg. Miscare fac destula: mers alert pe deal si prin oras si exercitii de 4-5 ori pe saptamana (usor, mediu si greu) Stiu ca e necesara stagnarea, dar totusi....Va multumesc din suflet pentru tot! 🤗🤗🤗🤗🤗

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
La 05.10.2021 la 21:17, Dana Ciordas a spus:

Pot sa il tin si eu? Daca nu mananc proteina animala, inlocuiesc cu fasole rosie, linte, naut, ciuperci. Iar ouale cu diverse branzeturi vegane. Oare e bine? Stau de 1.5 luni la 69-70kg. Miscare fac destula: mers alert pe deal si prin oras si exercitii de 4-5 ori pe saptamana (usor, mediu si greu) Stiu ca e necesara stagnarea, dar totusi....Va multumesc din suflet pentru tot! 🤗🤗🤗🤗🤗

Da,puteți sa țineți 7 zile..scuze pentru răspunsul întârziat😊

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...