Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Beneficiile oului asupra organismului.


Monica Badea

Recommended Posts

Oul este unul dintre cele mai hrănitoare alimente,fiind bogat in nutrienți valoroși,însă in ultimii ani el a căpătat o reputație proasta din cauza bolilor apărute din cauza colesterolului mărit.
De fapt lucrurile nu stau chiar așa.
Un ou conține într-adevăr 186 de mg de colesterol,adică 62%din doza recomandata și la fel de adevărat este ca atunci când consumam colesterol,organismul nu mai produce așa ca balanța se echilibrează.
Organismul produce singur colesterol,iar problemele cardiace apar doar atunci când nivelul de colesterol depășește limitele normale,dar nu datorită oului,datorită grăsimilor saturate și a mâncatului haotic.
De la ou,gălbenușul este cel care conține o mare cantitate de colesterol,albușul fiind bogat in proteine.
Pentru a preveni o eventuala creștere a colesterolului(desi studiile au arătat ca nu datorită oului se întâmpla),este de preferat sa limitam consumul de oua la 6-7 intr-o săptămâna.
Cel care creste in cazul consumului de oua,este colesterolul bun,colesterolul rău nu suferă modificări in urma consumului de oua decât dacă sunt gătite in baie de ulei,prin prăjite.
Un ou conține 80 de calorii,5 grame de grăsimi și 6 gr de proteine.
Pentru a beneficia de calitatile nutritive ale oului fără a-ți pune sănătatea in pericol,el trebuie gătit astfel :
-fiert
-Poșat
-copt
-omlete in tigaie antiaderenta
-ochiuri gătite in tigaie antiaderenta(la capac)

1472917696_WhatsAppImage2021-02-05at08_20_21.jpeg.4bea3e44bb7ccf971f9fb0c94a81b618.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • Monica Badea changed the title to Beneficiile oului asupra organismului.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...