Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Săritul peste mese sabotează dieta.


Monica Badea

Recommended Posts

Săritul peste mese nu este un lucru bun și o scădere a numărului de calorii așa cum majoritatea gandim.
Știu ca cei mai mulți gandim “azi m-am trezit târziu și sar peste micul dejun,așa mai scutesc 250-300 de calorii din totalul meu zilnic și oricum nu îmi e prea foame ,voi mânca mai cu pofta la pranz “...total greșita aceasta gândire și este întâlnită tot mai des..de aici pornesc dezechilibrele alimentare,implicit kilogramele in plus.
Saritul peste mese nu este un lucru inteligent cum am crede,de fapt este contrariul
După cum au arătat multe studii,saritul peste mese sau dietele restrictive pe termen îndelungat,cu un deficit caloric mare,ne fac sa dezvoltam o gândire “primitiva” și anume “frica de foame”,care va anula orice încercare de a slabi.
In perioadele in care iti privezi organismul de hrana,corpul are “o minte “ a lui și începe sa își pună întrebări “oare când urmează următoarea masa?ia sa îmi fac eu provizii ca nu știu când mi se mai da ceva “..și așa aduna tot indiferent de calitate sau cantitate și le depune sub forma de grăsimi,totodata opunand rezistența la pierderea kilogramelor chiar dacă numărul de calorii este infim.
Micul dejun este foarte important,el iti activează metabolismul devenit peste noapte lent.
O gustare cu fructe sau legume la minim 2 ore și jumătate după micul dejun este ideală pentru a suplimenta energia necesară.
Prânzul trebuie sa fie extrem de bogat in proteine,de fapt ar cam trebui sa fie masa cea mai bogata caloric,însă calorii bune provenite din proteine de calitate,grăsimi bune,carbohidrați buni.
Având in vedere faptul ca nivelul de glucoza scade după pranz,cea mai indicată gustare dintre pranz și cina este una bazată pe oleaginoase.
Seara este momentul in care mulți gândim”ma întâlnesc cu familia și mâncam ceva delicios”..așa abuzam de mâncarea grasa care nu ne ajuta nici in slăbire și da și insomnie.
Sau alta gândire des întâlnită “sar peste cina,am luat prânzul târziu și nu îmi e prea foame”..greșit ..dacă organismul avea tendința sa “stoarcă “ energie din masa de la pranz,acum ca ai sărit peste cina,se răzgândește și păstrează totul intrând in alerta,asadar depozitează tot.
Astfel in următoarele zile,vei constata ca o masa sărită înseamnă de fapt niște kilograme in plus.
Dacă esti și o persoana activa  ,faci și sport și nu hrănești suficient organismul,atunci ai o problema mai gravă,adică renunțarea la mese și efortul fizic iti vor face organismul sa cedeze.
In principiu cina trebuie și ea sa  fie bogata in proteine de calitate și legume însă trebuie sa lipsească cu desăvârșire Carbohidrații,pe care ii puteți consuma fără grija la masa de de dimineața și cea de pranz.

3B676F04-52CA-4998-BECB-9162D4D1AC9D.jpeg.4963eb317ea26370f855176188b9c837.jpeg961B3A85-966E-4EDC-B16C-76AD7DBA3DE6.thumb.jpeg.6fa72b1e43c066de5924cf2c35ce8082.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...