Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Beneficiile bananelor.


Monica Badea

Recommended Posts

Mult discutatele banane și rolul lor in dieta,in alimentație.
Bananele sunt alimente(fructe)extrem de nutritive și sățioase,sunt recomandate pentru a echilibra aportul de vitamine și minerale din organism și pentru a potoli foamea.
Ele pot înlocui cu succes un supliment cu vitamine și minerale.
Bananele sunt bogate in zaharuri,vitaminele A,B6,C,E,acid folic,potasiu,sodiu,fier,calciu,magneziu,fosfor,zinc și sunt bogate in fibre și proteine.
Bananele conțin un aminoacid numit triptofan,care odată ajuns in organism provoacă secreția de serotonina și ne relaxează creierul.
Bananele,potasiul conținut,îmbunătățește activitatea cerebrala,diminuează durerile de cap,stresul și oboseala.
De asemenea, potasiul,sodiul și vitaminele sunt esențiale pentru sănătatea inimii.
Bogate in fibre ele pot ajuta la combaterea constipației dacă sunt consumate cu moderație pe stomacul gol,de asemenea combate și diareea dacă sunt consumate intr-o cantitate mai mare (3-4 intr-o zi)
In diete sunt bine de consumat la prima gustare in diferite combinații(clatite ,terciuri ,brioșe,iaurturi),sunt extrem de sățioase și nutritive,însă maxim 2 pe zi in dieta.
Fiindcă sunt bogate in zaharuri,diabeticii ar trebui sa le evite,de asemenea și cei cu afecțiuni renale datorită potasiului in exces.
Bananele sunt de mare ajutor și in combaterea retenției de apa,consumate pe stomacul gol.

1787618419_WhatsAppImage2021-02-14at10_16_30.jpeg.0f37f0e792ceda35f7263d372d1d2f0c.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...