Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Deficitul caloric, benefic sau nu in dieta ?


Monica Badea

Recommended Posts

Dacă oferi corpului mai putine calorii decât este necesar, acesta se va afla într-un deficit caloric fapt care aduce pierderea in greutate.
In esența, ca sa slăbești e nevoie sa arzi mai multe calorii decât consumi.
Sigur ca orice dieta de slăbire trebuie sa fie corela cu starea de sănătate.
Când începem o dieta primul lucru pe care trebuie sa îl avem in vedere este ca ea sa fie sănătoasă și sa conțină toți macronutrienții necesari nu doar un număr standard de calorii.
In cazul in care ne gandim ca dacă mâncam o ciocolata de 500 de calorii dar ne încadram in standardul de 1200 de calorii pe zi sa zicem , e o mare greseala , caloriile trebuie sa vina din proteine, grăsimi bune și carbohidrați complecsi.
Caloriile sunt unități de energie pe care le obținem din alimente și băuturi, iar atunci când consumam mai putine decât ardem atingem un deficit caloric, adică slabim .
“Cheltuielile calorice “ pe care le face organismul,sunt:
-efectul termic al alimentelor ; implica acele calorii pe care organismul le cheltuiește când digera, absorbind și metabolizand alimentele.
-cheltuieli energetice de repaus ; corpul le folosește pentru funcțiile care ne mențin in viața, cum ar fi respirația și circulația sângelui.
-cheltuieli de energie pentru activități ; se referă la caloriile arse in timpul exercițiilor fizice, plimbări sau activități casnice.
Un deficit caloric înseamnă undeva la 1200-1500 de calorii, nu 5-700 cum încearcă anumite persoane sa consume zilnic, mai apoi mergând la medic.
Pentru a obține un deficit caloric venind dintr-o viața haotica alimentar, renunta la produse procesate, mezeluri,produse de cofetărie cu grăsimi trans, patiserii, carbohidrați rai, produse care conțin zahăr, grăsimi rele, prăjeli, rântașuri.
Renunta la a mai bea caloriile, adică renunta la sucuri și pe cât posibil redu consumul de alcool.
Pentru o viața sănătoasă consuma apa curată in locul sucurilor și energizantelor
Mănâncă doar carbohidrați buni, grăsimi bune și proteine de calitate, de asemenea cantitatea sa fie una moderată iar poftele din ce in ce mai rar satisfăcute.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.75557051360c9b29e4e572044990801c.jpg73533049_1312466352290982_8435168056828755968_n.thumb.jpg.b9464ead880be654849393708173228b.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Monica Badea changed the title to Deficitul caloric, benefic sau nu in dieta ?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...