Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

TOTUL DESPRE PASTE !


Monica Badea

Recommended Posts

Ce contin pastele?

Carbohidrati. Cantitatea de grasimi, desi destul de mica in cazul de fata , poate fi diferita, deci grija mare, pentru ca asocierea dintre grasimi si carbohidrati este cea care duce la ingrasare in primul rand. Din pacate contin putine proteine(si alea de proasta calitate) si nu au minerale, vitamine, enzime. Intra la categoria „calorii goale„. Cand ar fi ok sa le mancam? Dupa antrenament. In acest moment carbohidratii vor fi folositi pentru refacerea rezervelor de energie si insulina secretata va mari anabolismul proteinelor, deci muschii se vor reface si vor creste. In rest, pentru oamenii sedentari ar mai fi momentele similare cand nu ai ceva mai bun de mancat la indemana si au trecut multe ore de la ultima masa. Si ca sa raspund si la intrebarea „pastele ingrasa”?… in alte conditii decat cele de mai sus, DA.
Exista destul de multe paste pe piața ,puteți alege sa mâncați rar și la mese de prânz însoțite de legume ,însă cantități mici (60 gr cântărite crude) și nu prea fierte (sa fie al dente)
O alternativa buna este cea a pastelor konjak care se găsesc in supermarket și au 9 calorii pe suta de grame,zero grăsimi ,zero carbohidrați ,zero gluten ,de asemenea și Pastele de legume  pe care le puteri face in casa și din diferite pseudocereale(hrișca ),linte ,alge marine care se găsesc la plafare sau in mediul online.

1569967709_WhatsAppImage2021-03-14at10_00_11.thumb.jpeg.a3e7db1487f997f5b83e60e2fa81e204.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...