Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

DIETA DE 1200 de calorii, Nr3 ❤️-bazată pe ciorbe!


Monica Badea

Recommended Posts

Datorită faptului ca ciorbele ajuta mult in dietele de slăbit,am conceput un plan alimentar care are ciorba zilnic,din diferite legume și carne..in ciorbe care au paste sau cartofi evitați sa puneti și carne...la ciorbele de legume puteți face un bechamel ca la ciorba de burta ,sau pur și simplu le puteți drege cu iaurturi sau doar ou ..ou + lactate este o combinație neutra,deci se permite intr-o oarecare măsura asocierea.
 
Ziua 1.
Mic dejun -omleta din 2 oua(fără ulei),200 gr legume +o felie de pâine.
Gustare 1-fructe(2-300 gr)
Pranz - 500 ml ciorba de legume fără paste sau cartofi și o felie de pâine  (un bol generos)
Gustare 2-1 iaurt natural cu minim 2% grăsimi ,nu consumați degresate in totalitate.
Cina -150 gr piept de pui și salata 250 gr

Ziua 2.
Mic dejun-2-3 linguri de cereale integrale,1lingura semințe de Chia sau in măcinate,200ml iaurt sau chefir.
Gustare 1-250 gr legume in stare cât mai cruda(roșii,ardei,castraveti,salata verde,ceapa...)
Pranz -500 ml ciorba de pui(cu carne nu doar zeama)+2 felii de pâine
Gustare 2-30 gr miez de nuca
Cina-150 gr pește la cuptor sau grătar,200 gr salata de crudități
 Ziua 3.
Mic dejun -100 gr urda sau brânza dulce,1felie de pâine,jumătate de avocado,50 gr măsline,o roșie.
Gustare 1-fructe(2-300gr)
Pranz -500 ml supa crema de ciuperci+30 gr crutoane(puteți usca in cuptor pâine)
Gustare 2-un dulce de casa cât mai dietetic(cu făina integrala și cantitate limitată de zahăr),maxim 100 gr și maxim 150 de calorii
Cina -150 gr carne la grătar sau cuptor și 250 gr legume la cuptor.

Ziua 4.
Mic dejun -2 oua fierte,200 gr legume ,o felie de pâine.
Gustare 2-250 gr legume
Pranz -500 ml ciorba de vițel și o felie de pâine.
Gustare 2-25 gr ciocolata amăruie cu peste 75% cacao.
Cina -300 gr legume la cuptor,50 gr telemea.

Ziua 5
Mic dejun -50 gr șunca slaba de pui sau curcan,o felie de pâine,200 gr legume.
Gustare 1-fructe (2-300 gr)
Pranz -500 ml ciorba de legume dreasa cu ou sau iaurt,o felie de pâine.
Gustare 2-25 gr miez de nuca sau migdale.
Cina -150 gr pește la cuptor sau grătar,250 gr salata de crudități.

Ziua 6.
Mic dejun -200 ml iaurt sau chefir ,2-3 linguri de cereale integrale ,1 lingura de mix de semințe
Gustare 1-250 gr legume
Pranz -500 ml supa crema de linte+30 gr crutoane.
Gustare 2-25 gr ciocolata cu peste 75% cacao
Cina -150 gr piept de pui la grătar sau cuptor,250 gr legume trase la tigaie sau la cuptor

Ziua 7.
Mic dejun-50 gr zacusca de legume,1 felie de pâine,50 gr telemea,jumătate de avocado,50 gr măsline.
Gustare 1-fructe(2-300gr)
Pranz -500 ml ciorba de pui,o felie de pâine.
Gustare 2-25 gr nuci sau alune sau migdale.
Cina -400 gr legume la cuptor sau grătar,50 gr telemea sau brânza dulce.

Ca in toate dietele pe care le concep și aici Menționez următoarele:
-apa minim 2 l pe zi
-mișcare minim 30 de minute pe zi
-odihna minim 8 ore pe noapte
-sare cu moderație
-cina sa nu debuteze mai târziu de ora 19.
-masa sa nu dureze mai mult de 20 de minute ,concentrați-va pe masticatie nu pe alte activități in timpul mesei
-apa și ceai neîndulcit ,de asemenea și cafea fără adaosuri,oricând doriți ,cu adaosuri doar lipite de mese
-oleaginoase înseamnă nuci,alune ,migdale,caju,fistic
-pâine de orice fel dar nu albă
-legume de orice fel cu specificația ca fasolea și cartofii sa nu fie asociate cu carnea.
-toate vor fi cântărite după gătire.
IMPORTANT:- schimbați periodic meniurile,deoarece oricât de corect am mânca,organismul se obișnuiește cu stilul de viața sănătos și opune rezistența într-ale slăbitului ,de aceea am realizat multe diete și va sugerez sa le alternați astfel încât sa nu mâncați mai mult de o luna la fel,măcar zilele sa le mai schimbați intre ele 😁
-in forum găsiți toate Rețetele pe care le am conceput,Rețete culinare și alte sfaturi.
Sa va fie de folos🥰
Made by MONICA BADEA❤️

221645106_WhatsAppImage2021-03-28at14_21_56.thumb.jpeg.e63788a8535ca19a1b141c418c021c13.jpeg

  • Like 7
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...