Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Reguli in alimentație atunci când vrei sa slăbești !


Monica Badea

Recommended Posts

Pentru a slăbi, e important ce mănânci, dar mai cu seamă cât mănânci.
De aceea, regula de bază în oricare program de slăbit este să ții cont de mărimea porțiilor.
Iată câteva repere:

Carne și echivalente: 2 porții pe zi, o porție echivalând cu 100-125 g pește sau carne slabă (greutate netă), 2 ouă sau 60 g jambon slab.

Produse lactate: 3 porții pe zi (în special la micul dejun). O porție = 40 g brânză, 1 iaurt sau 125 g brânză slabă de vaci.

Legume proaspete (de sezon, murături sau congelate): o porție la fiecare din cele trei mese principale ( mic dejun ,prânz și cină), la alegere, o farfurie de legume fierte, crude sau sub formă de ciorbă.

Fructe proaspete: 2 porții pe zi. O porție = 120-150 g greutate netă (bogate în vitamina C). Poți mânca kiwi, mango, ananas, portocale sau un pahar de 125 ml de suc de fructe.

Produse cerealiere: câte o porție la fiecare din cele 2 mese principale (pentru micul dejun, in special)O porție = o tranșă de 30 g de pâine sau 120 g de cartofi natur sau 120 g de orez sau legume uscate.

Materie grasă pe zi: 10 g de unt, o linguriță de smântână sau 1 linguriță de ulei vegetal.
Ținând cont de aceste sfaturi veți slabi frumos și sănătos ,iar dacă și combinațiile alimentare sunt corecte și cantitatea de asemenea ,rezultatele nu vor întârzia sa apara.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.95c934ca87b441fdea71ca45bf2a8a92.jpg

73533049_1312466352290982_8435168056828755968_n.thumb.jpg.6088db6a0eaa24b37b4410d40f60fa64.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...