Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Ajuta sau nu sportul in diete ?


Monica Badea

Recommended Posts

In functie de tipul de sport, durata, datele personale, intensitate etc. ..poti arde de la 2-300 de kcalorii pana chiar spre o mie intr-o singura ora. La 3-4 antrenamente pe saptamana asta inseamna 800-4000kcalorii deci echivalentul a 100-500g de grasime. Pe saptamana. Chiar si la minim, sunt 400g pe luna, aproape 5 kilograme pe an. La antrenamentele intense corpul continua sa arda mai multe calorii chiar si 2-3 zile dupa antrenament. Refacerea muschilor cere si ea energie. Chiar daca mare parte din aceste calorii provin din glicogenul muscular si hepatic, cei adaptati pot arde si grasime, in mod direct (mai ales la antrenamente de anduranta) si fac loc aportului de energie noua (in special sub forma de glucoza din amidonul continut in alimentele obisnuite).
Cresti masa musculara Intr-un regim de slabire, scaderea masei musculare este un pericol.
Reduci metabolismul si reduci capacitatea de ardere a grasimilor. Un program de antrenament inteligent mentine sau chiar creste masa musculara. Pentru cine are grija ca va „creste prea mare” solutia e simpla: opresti antrenamentele si in cateva luni muschii dispar. Fara sport masa musculara se poate pierde (mai ales in timpul dietelor foarte stricte) si abia atunci incep sa atarne toate si sa arati mai rau in loc sa arati mai bine.

Reduci rezistenta la insulina

Unul dintre mecanismele ingrasarii este acela al rezistentei la insulina a muschilor si ficatului. Cand faci antrenament muschii incep sa preia mai usor glucoza din sange, deci te apara chiar si de consumul ocazional de zahar (carbohidrati) in exces.

Incepi sa eliberezi grasime din rezerve
Antrenamentul corect facut duce la cresterea nivelului de hormon de crestere, testosteron, glucagon si catecolamine (cortizol). Daca ultimul poate sa induca si catabolism muscular (cand e in exces), primele au doar efecte pozitive.

Eliberezi grasime din rezerve, care urmeaza sa fie arse (daca esti in deficit caloric). Modul de viata se schimba Cand incepi sa faci sport vei simti nevoia de odihna, de hidratare si vei face o legatura mai buna intre nivelul de energie si alimentatie. Deci iti va fi mai usor sa tii regim, mai ales ca, de obicei, sportul e practicat intre alti oameni, care poate deja sunt pe acest drum si iti ofera motivatie. Ce tip de antrenament e mai bun?
-orice antrenament e mai bun decat niciun antrenamen..dar o combinatie de antrenament postural (poate fi si Pilates, Yoga), antrenament cu greutati si antrenament de tip cardio e cea mai buna solutie. Proportiile depind de la caz la caz. La fel si durata, intensitatea, frecventa antrenamentelor. Un incepator are nevoie in primul rand de postural si conditie fizica (cardio). Un endomorf poate de mai mult cardio, cineva care se antreneaza de mai mult timp beneficiaza mai bine de pe urma antrenamentelor intense. Iar daca nu ai timp sa faci macar 2-3 antrenamente de 30-45 de minute pe saptamana atunci poate ar fi bine sa-ti reevaluezi viata, in general.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.358597d9aaef75a2f2c7538340d4b152.jpg

73533049_1312466352290982_8435168056828755968_n.thumb.jpg.11ef169c808fff3db44f2c75255681ea.jpg

sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente:15 prune uscate ,1,praf de sare de lămâie,750-800 ml apă fierbinte ..avem nevoie și de un recipient cu capac !am pus in recipient 15 prune ,am adăugat apa fierbinte,am pus capacul și am lăsat să se răcească,apoi am amestecat cu o lingură și am adăugat un praf de sare de lămâie după care am pus la frigider (peste noapte )..a doua zi e bun de consumat ..un pahar de 250 ml înainte de mic dejun (și 5 prune ..după ce bem apa de prune vom mânca și 5 prune ..așadar pt fiecare 250 ml lichid vom consuma și 5 prune care s-au hidratat peste noapte )..consumați zilnic acest lichid ..balonarea dar și constipația vor dispărea !
    • Ingrediente: :2 banane bine coapte și zdrobite bine cu o furculița sau cu blenderul vertical,1 ou,50 ml apă ,200 gr făină de cocos sau fulgi de cocos măcinați bine ,esență ,2 linguri cu cacao (dacă mai necesită apă puteți adăuga puțin câte puțin până obțineți o coca groasă și sfărâmicioasă ..se lucrează puțin mai greu cu făină de cocos pt ca nu leagă perfect preparatul )..eu nu am adăugat îndulcitor dar dacă doriți să iasă mai dulci puteți să puneți 100 gr îndulcitor sau 1-2 linguri cu zahăr!Am amestecat toate ingredientele și am lăsat 15 minute la odihnă după care am format biscuiți mari dar subțiri (eu am lăsat marginile puțin crestate )!Am copt biscuiții la 180 gr pentru 20 de minute și după ce s-au răcit bine i-am uns cu puțină miere și am presărat deasupra fulgi de cocos!
    • Ingrediente:250 gr făină integrală,5 linguri ulei ,8 linguri apă minerală rece (merge și plată ),100 gr eritritol (îndulcitor),1 praf de copt (în funcție de făina folosită mai adăugați sau mai tăiați din apă ..în clip veți vedea cum trebuie să fie aluatul )Am pus rând pe rând toate ingredientele și se frământa 5 minute (azi nu am frământat de mâna așadar am lăsat 10 minute la viteza 2 la aparat -malaxor ).Am lăsat la odihnă coca apoi am întins o foaie subțire pe care am uns o umplutură de gem de prune și nucă măcinată (am pus la ochi ),am rulat foaia și am tăiat în bucăți potrivite pe care le-am pus în tavă pe hârtie de copt cu umplutura în sus !Am copt melcii la 180 gr pt 25 de minute!La răcire îi puteți unge cu miere sau puteți pudra cu îndulcitor praf !
    • Ingrediente:2 linguri zahăr pt caramelizat ,200 gr eritritol(am pus 50 gr de eritritol cu cele 2 linguri de zahăr la caramelizat ..eritritolul nu se caramelizeaza bine singur ,mai mult iese un sirop decât un caramel ,de aceea îl ajut cu puțin zahăr),5 ouă ,500 ml lapte ,1 praf de sare ,esență de vanilie! Am amestecat ingredientele,am ars zahărul și eritritolul și am “asamblat “ într-o tavă antiaderenta ! Am copt crema de zahăr pt 40 de minute la 180 gr (am pus tava cu cremă în tava aragazului în care era și apă ,deci un fel de bain marie )! Crema se taie doar rece !
    • Ingrediente:5 albușuri (am avut rămase de la o cremă ),1 ou întreg ,1 linguriță de sare ,6 linguri făină neagră am pus eu ,jumătate plic praf de copt (ar fi mers și întreg ,creștea mai mult),cozi de ceapă verde ,jumatate de ardei gras ,mărar ,condimente,2 linguri ulei ! Am bătut albușurile spuma cu un praf de sare apoi am adăugat restul ingredientelor amestecând ușor cu o lingură de lemn..am copt checul la 180 gr pt 35 de minute! L-am tăiat când s-a răcit bine !
×
×
  • Create New...