Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Gustări care nu ridică nivelul zaharului din sânge!


Monica Badea

Recommended Posts

Iata cateva idei de gustari sanatoase, decente din punct de vedere al aportului caloric, si care mentin nivelul de zahar din sange in echilibru:

Seminte de dovleac - ¼ cana de seminte de dovleac consumata intre doua mese principale ale zilei vine cu un aport proteic de 23 g, dar si cu zinc, grasimi sanatoase si fibre din belsug.

Nuci de Macadamia – 10-20 de nuci de Macadamia asigura aportul necesar de grasimi sanatoase si favorizeaza, totodata, reducerea nivelului de colesterol din sange.

Budinca de ciocolata pe baza de avocado – gustoasa si foarte hranitoare, aceasta budinca se prepara din un avocado pasat si 2 linguri de cacao raw. Poti completa reteta cu cateva picaturi de indulcitor pe baza de stevie sau poate chiar cu putina pudra proteica.

Sardine – sardinele in ulei de masline sau chiar in suc propriu pot fi consumate pe post de gustare intre pranz si cina. Acestea contin cantitati impresionante de acizi grasi Omega-3, iar consumate cu zeama de lamaie au un gust foarte bun.
Smoothie – un smoothie poate fi o gustare perfecta, atata timp cat are la baza urmatoarele ingrediente: plante legumicole cu frunze verzi (spanac, varza Kale), o lingura de pudra proteica, grasimi sanatoase (avocado, uei de cocos) si ceva dulce precum ½ banana, cateva fructe de padure sau indulcitor pe baza de stevie.

Parfait pe baza de iaurt – un parfait facut din iaurt cu 2% grasime, seminte de dovleac, cacao raw si indulcitor natural poate fi o gustare potrivita in momentele in care foamea ataca.

Fructele consumate ca atare pot ridica brusc nivelul de zahar din sange, ceea ce nu este tocmai recomandat. Poti insa sa consumi fructele in smoothieuri sau alaturi de unt de arahide sau migdale.

Scopul unei gustari este de a mentine echilibrat nivelul de zahar din sange, nu de a-l ridica foarte mult.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.aca744c7c24fb5d897bf1a2ae8f9f974.jpg
sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...