Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Alimente bune de consumat pe canicula !


Monica Badea

Recommended Posts

10 alimente „anticanicula” care te vor ajuta sa elimini senzatia de sufocare si epuizare provocata de zilele caniculare prin continutul lor de antioxidanti revigoranti si proportia de apă de peste 84%, care mentine un nivel optim de hidratare.

1. Castravetii (12 calorii/100 g si 95% apa) sunt legume hipocalorice si foarte bogate in apa care conţin majoritatea vitaminelor si mineralelor de care ai nevoie zilnic, plus fibre si enzime benefice pentru digestie. Mananca-i cu tot cu coaja, unde sunt concentrati toti nutrientii.

2. Dovleceii (16 calorii/100 g si 95% apa) sunt o sursă excelenta de vitamina C si fitonutrienti esentiali care protejeaza organismul de actiunea radicalilor liberi, ajuta la producerea de colagen si la mentinerea hidratarii pielii.

3. Rosiile (18 calorii/100 g si 94% apa) abunda in licopen, pigmentul raspunzator pentru superba culoare rosie a acestor legume, un fitonutriet care lupta impotriva mai multor tipuri de cancer, dar si a ridurilor.

4. Spanacul (23 calorii/100 g si 92% apa) este un superaliment si un supersupliment natural, bogat in fier si acid folic, vitaminele  B1, B2, B6, B9, PP, C si K, precum si o substanta specifica numita spinacina, anticancerigena. Este, de asemenea, laxativ usor, depurativ, antianemic, hipotensiv si remineralizant.

5. Rucola (25 calorii/100 g si 91% apa) energizează organismul, protejeaza ficatul si este o sursa foarte buna de vitamine C si K, importante pentru circulatia sangelui, sistemul osos si cardiovascular.

6. Pepenele rosu (30 calorii/100 g si 92% apa) este unul dintre cele mai satioase si racoritoare fructe, bogat in licopen care ii da culoarea si face din el un aliat de nadejde in lupta cu cancerul si imbatranirea prematura a pielii.
7. Ardeii grasi (31 calorii/100 g si 92% apa) contin mai multa vitamina C decat portocalele si sunt o sursa excelenta de antioxidanti care joaca un rol cheie in mentinerea tineretii pielii si a parului.

8. Grape-fruitul (32 calorii/100 g si 91% apa) O jumatate de grepfrut pe zi are 68% din totalul de vitamina C de care corpul tau are nevoie zilnic. In plus, s-a demonstrat ca ajuta ficatul sa elimine toxinele din organism.

9. Broccoli (34 calorii/100 g si 91% apa) Desi pare dens, are o concentratie de apa de peste 90%, iar sulforafanul pe care il contine este cel mai puternic agent anticancerigen cunoscut. Folatii (din grupul de vitamine B) sunt necesari pentru regenerarea celulelor corpului.

10. Pepenele galben (34 calorii/100 g si 90% apa) este o sursa excelenta de vitamine antioxidante cu rol in intarirea sistemului imunitar si betacaroten cu rol esential in mentinerea sanatatii pielii si a parului. In plus, contine un compus recent descoperit şi numit adenosină, care protejează inima de boli.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.9521c7b84353f3049a852bd56a055d87.jpg

sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...