Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Alimente care ajuta digestia și te ajuta să slăbești !


Monica Badea

Recommended Posts

Alimente care te ajuta sa slabesti si contribuie la o buna digestie

Trecand peste micile placeri pe care ni le ofera uneori mancarea de tip fast-food sau dulciurile, trebuie sa tinem cont de faptul ca anumite alimente nu trebuie sa lipseasca din alimentatia noastra. Si trebuie sa retinem ca multe dintre aceste alimente sanatoase vin la pachet cu beneficii: curata si detoxifica organismul, ajuta digestia sau au influente pozitive in curele de slabire.

Marul

Banalul mar contine in coaja sa o substanta denumita pectina. Aceasta ajuta la eliminarea toxinelor prin excretie. Pectina se mai gaseste, de asemenea, si in coaja perelor.
Sfecla rosie

Este o buna sursa de fier, magneziu, zinc si calciu, adica mineralele necesare pentru a elimina toxinele. In plus contine si vitaminele B3, B6 si C. Toate acestea contribuie la buna functionare a ficatului, atat de greu incercat de alimentatia mai putin corespunzatoare. Cantitatea de fibre din aceasta leguma amelioreaza digestia.
Usturoiul

Usturoiul este cunoscut pentru proprietatile sale antivirale, antibiotice si antiseptice, dar si pentru capacitatea sa de a stimula enzimele ficatului, fapt care contribuie la detoxifierea organismului.

Lamaia

Pe langa cantitatea semnificativa de vitamina C pe care o contine, lamaia potenteaza alcalinitatea corpului, adica balanseaza nivelul de acid provenit din alimentatie si pastreaza un echilibru. Astfel, procesul de excretie (eliminare) a toxinelor din corp este mult mai eficient. Se recomanda consumul unui pahar de apa calda cu lamaie in fiecare dimineata.

Semintele de in

Doua lingurite de seminte de in asigura portia zilnica de acizi grasi Omega-3. Omega-3 ajuta la dezvoltarea celulelor si sprijina metabolismul, iar fibrele provenite din seminte ajuta la o digestie corecta.

Iaurtul

Ai miliarde si miliarde de bacterii in intestine, care te ajuta sa digeri alimentele pe care le mananci, iar iaurtul contine unele dintre aceste bacterii "bune" si sanatoase. Retine, insa, ca nu toate iaurturile le contin, asa ca poti cauta pe eticheta informatii de genul "culturi vii si active". Asadar, nu uita ca iaurtul contine bacterii "bune", care iti imbogatesc flora normala din interiorul tractului gastrointestinal, asa ca e un aliment sanatos pe care e bine sa il consumi des.

Avocado

Daca vrei sa scapi de kilograme, poate parea contraproductiv sa incerci sa mananci avocado, care este foarte bogat in grasimi. Insa nu trebuie sa iti faci griji, pentru ca sunt grasimi bune.

Acidul oleic care se gaseste in avocado este o grasime mononesaturata, iar acest acid declanseaza o reactie, astfel incat sa nu mai simti foame. Fibrele sunt un alt motiv bun pentru care ar trebui sa mananci avocado, pentru ca ele contribuie la pierderea in greutate si scad glicemia (varfurile glicemice).

Papaya

Iti doresti un sistem digestiv sanatos? Ar trebui sa alegi papaya. Este unul dintre cele mai bune alimente pentru imbunatatirea sistemului digestiv. Este sarac in calorii, dar are un continut bogat de fibre, care te ajuta sa lupti contra constipatiei, aciditatii si gastritei.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.21031f742ccc41f5a24ce2cb2eafb568.jpg

sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...