Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Idee de meniu pentru 7 zile ,pentru sindromul ovarelor polichistice!


Monica Badea

Recommended Posts

Dieta pentru o saptamana
 La gustari  ideal ar fi iaurtul degresat parțial și oleaginoase

Luni

Mic dejun: Ou fiert moale cu o mana de baby spanac oparit, cu putin unt

Pranz: Salata verde cu ton, ulei de masline, si o mana de nuci

Cina: carne de vita cu granitura de linte si legume (dovlecel, castrarvete, ardei) ciuperci uscate (hribi, galbiori, etc) si iaurt grecesc

Marti

Mic dejun: un castron mic de ovaz

Pranz: carne de vita cu granitura de linte cu legume (dovlecel, castravete, ardei, andive) cateva ciuperci uscate (hribi, galbiori) si iaurt grecesc

Cina: Pui cu garnitura de broccoli si sparanghel la gratar

Miercuri

Mic dejun: un borcan de iaurt natural, integral, cu fructe de padure

Pranz: Pui la cuptor cu garnitura de broccoli si sparanghel, in putin ulei sau unt

Cina: branza, conopida si broccoli(gratinate )

Joi

Mic dejun: Ou moale si spanac.

Pranz: branza, conopida si broccoli

Cina: somon cu broccoli si sparanghel, gatite cu sos de iaurt

Vineri

Mic dejun: un castron mic de ovaz

Pranz: Salata verde, iceberg si orice frunze doriti, inclusiv de menta, cu ton cu ulei de masline, o linguita de zeama de lamaie si o mana de nuci

Cina: friptura la alegere (curcan, vita, miel, vitel) cu garnitura de legume diverse la gratar (dovlecei, vinete, napi, andive, tulpini de praz, ceapa verde, felii de telina, fiarta inainte)

Sambata

Mic dejun: iaurt natural si fructe de padure

Pranz: salata de pui cu avocado, ulei de masline si 1 mar

Cina carne de vita cu granitura de linte cu diverse legume

Duminica

Mic dejun: omleta si avocado

Pranz: salata de castraveti (fara samburi) si morcovi rasi, cu patru grisine de secara sau integrale, faramitate, ulei de masline, lamaie si o mana de nuci

Cina: salata de Tempeh /sau Tofu (din soia fermentata) cu linte fiarta, nuci caju si legume cu frunze verzi maruntite, trase la plita cu putin ulei (praz, ceapa verde, tulpini de telina) si patrunjel tocat

Puteti utiliza mana atunci cand masurati portia; pentru legume si salate se foloseste palma intreaga, pentru carne, peste - podul palmei si pentru oleaginoase, cate puteti tine intr-un pumn.

Pentru iaurt se foloseste un borcan mic, de 75g.

In ceea ce priveste legumele, trebuie evitati cartofii, cartoful dulce, morcovii, care pot fi reintrodusi apoi in cantitati mici, si doar fierti, gatiti la cuptor sau cruzi (in cazul morcovului).

Intr-o dieta de slabire nu exista nicio permisiune de junk food. In plus, chips-urile, tortilla, bomboanele, prajiturelele, bauturile indulcite si alte alimente bogate in calorii si zaharuri adaugata nu ofera niciun beneficiu nutritiv.

Zaharurile adaugate cresc rezistenta la insulina si contribuie la cresterea in greutate, in contextul caloriilor in exces. In plus, aceste rontaieli pot exacerba pofta de mancare la unele femei, mai ales cand sunt stresate, obosite sau pe un fond de instabilitate emotionala.
 
După cum observați aici avem și combinații neutre și chiar unele neindicate in alte cazuri de slăbire,însă aici Carbohidrații lipsesc(sunt aproape inexistenți) și ne permitem și combinații “ interzise”

Sportul(minim mersul pe jos) e esențial,hidratarea de asemenea,consumul de sare sa fie moderat,prăjelile și dulciurile nu au loc,Cafea și ceai puteți consuma atât cât va trebuie
Odihna este și ea foarte importanta și ca in toate dietele și aici mâncatul este tot la fiecare 3 ore,iar cina nu debutează mai târziu de ora 19.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.972f1f8bd6df1e5d47de7981ea6244cb.jpg

sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...