Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Cum îmi scad glicemia și colesterolul prin alimentație!


Monica Badea

Recommended Posts

Valorile crescute ale colesterolului (hipercolesterolemia) si ale glicemiei sunt o reala problema medicala cu care se confrunta din ce in ce mai multa lume. Daca pana de curand hipercolesterolemia si diabetul zaharat erau afectiuni intalnite la varstnici, acum se inregistrează o crestere a incidentei acestora si in randul tinerilor.
Avocado mentine glicemia si colesterolul in limite normale

Despre avocado se stie ca are un continut crescut in grasimi, motiv pentru care multi il ocolesc. Temerea acestora este neindreptatita deoarece avocado contine cu precadere grasimi mononesaturate care au un efect benefic asupra organismului. Mai mult decat atat, avocado contine o cantitate mica de carbohidrati (zaharuri), astfel incat cei care au deja diabet zaharat nu trebuie sa isi faca griji in privinta glicemiei. Daca doriti sa aveti glicemia in limite normale, atunci consumati cu incredere acest fruct.

Carnea de peste si fructele de mare

In dieta saptamanala incercati sa introduceti carnea de peste in locul celei de pui, curcan, vita sau porc. De asemenea, incercati sa evitati mezelurile si sa mancati cat mai multe fructe de mare. Acestea contin acizi Omega-3 care sunt esentiali pentru bunul mers al organismului. O dieta bogata in acesti acizi esentiali va va ajuta sa preveniti hipercolesterolemia, valorile crescute ale glicemiei si afectiunile cardiovasculare. De asemenea, in cazul celor care deja se confrunta cu aceste probleme, consumul de acizi omega 3 constituie un factor de protectie impotriva complicatiilor acestor afectiuni.
Sparanghelul

Sparanghelul este o leguma saraca in zaharuri, ceea ce il face ideal pentru cei care vor sa evite diabetul zaharat. In acest fel cei care consuma sparanghel saptamanal vor avea un nivel stabil al glucozei in sange. De asemenea, sparanghelul contine glutation, care prezinta proprietati antioxidante, si vitamina C care ajuta la preventia ateroscelorezi.

Migdalele si nucile

Daca vreti sa aveti un nivel al colesterolului in limite normale, atunci consumati migdale. Si acestea contin grasimi, insa de tipul celor nesaturate care ajuta la scaderea colesterolului rau (LDL) si la cresterea celui bun (HDL) care reprezinta un factor de protectie impotriva afectiunilor cardiovasculare. Daca consumati cateva migdale zilnic in locul dulciurilor, veti beneficia de protectie impotriva colesterolului crescut si veti contribui la reducerea riscului de aparitie a afectiunilor cardiovasculare. In privința nucilor, acestea contin acizi grasi polinesaturati care contribuie la mentinerea valorilor corecte ale colesterolului, in acest fel protejand integritatea vaselor si a inimii.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.35e9b5db724afb2fd4f262c3c16f7672.jpg

sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...