Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Ce trebuie să faci înainte de masă dacă vrei să slăbești!


Monica Badea

Recommended Posts

Vrei sa slabesti? lucruri pe care sa le faci inainte de masa

Kilogramele in plus sunt o corvoada, insa pentru a scapa de ele nu trebuie sa te infometezi sau sa tii cure de slabire care iti pun sanatatea in pericol, ci sa ai o alimentatie echilibrata, un stil de viata sanatos si sa folosesti cateva trucuri care sa te ajute.

Una dintre cele trei mese principale este intotdeauna mai copioasa si, de cele mai multe ori, acea masa este cina. Daca vrei ca masa de seara sa nu iti aduca kilograme in plus, trebuie sa respecti cateva reguli inainte de a te aseza la masa.
Nu te infometa pana la cina

E posibil sa te infometezi cu gandul la masa de seara, refuzandu-ti gustarea de la amiaza. Ei bine, acest lucru este complet gresit. Atunci cand sunt infometate, celulele tale incetinesc intreg metabolismul. Asadar, atunci cand mananci, organismul va depozita caloriile in plus sub forma de grasime. Chiar daca tu stii ca vei manca in curand, organismul va reactiona in functie de nivelul de zahar si de hormoni din sange.

Daca simti ca iti este foarte foame si mai ai de asteptat pana la cina, mananca o mana de nuci sau un iaurt grecesc.

Bea un pahar cu apa

Stomacul nostru are o capacitate de aproximativ 1 litru de lichide si alimente. Consumand un pahar sau doua de apa inainte de masa vei reduce nevoia de a manca in cantitati mari.
Spala-te pe dinti

Aroma mentei suprima apetitul asa ca poti folosi aceasta informatie pentru a-ti potoli apetitul inainte de a te aseza la masa. Fie ca te speli pe dinti cu pasta de dinti cu aroma mentolata, fie ca bei un ceai de menta sau folosesti uleiul esential de menta pentru aromaterapie – efectul este garantat.

Guma de mestecat cu aroma de menta nu este recomandata inainte de masa, asta pentru ca mestecatul gumei va stimula enzimele digestive, accentuand senzatia de foame.

Planuieste-ti masa din timp

 
Cu cat esti mai organizat, cu atat sansele de a calca stramb sunt mai mici atunci cand vine vorba despre dieta. Stabileste ce si cat vei manca la cina inainte de a te aseza la masa – astfel, iti va fi mult mai usor sa mananci ce si cat trebuie.

Fa miscare

Inainte de masa, fa putina miscare. Exercitiile fizice suprima hormonii care induc senzatia de foame. Cu cat antrenamentul fizic este mai viguros, cu atat foamea va deveni mai estompata. Studiile au dovedit ca sportul inainte de masa reduce cantitatea de calorii consumate cu o treime.

Odihneste-te suficient
Lipsa somnului deregleaza hormonii care controleaza apetitul asa ca ai tot felul de pofte nesanatoase atunci cand nu esti odihnit. Dupa o noapte cu somn odihnitor, sansele sa alegem alimente sanatoase sunt mai mari. De regula, atunci cand suntem odihniti preferam fructele si legumele, in timp ce atunci cand nu dormim suficient avem tendinta de a consuma zahar si grasimi.

1796517661_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.8369ce4afadf9447883d9247350c9f78.jpeg
sursa

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...