Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Semne că ai nevoie de detoxifiere!


Monica Badea

Recommended Posts

Ficatul are peste 500 de roluri în organism
Ficatul îndeplinește numeroase funcții importante pentru supraviețuire, între care:

filtrarea sângelui
eliminarea deșeurilor toxice
descompunerea celulelor roșii de sânge
producția de bilă pentru digestie
sinteza proteinelor și a hormonilor
stocarea glicogenului
păstrarea unui rezervor de sânge
susținerea metabolismului
Așa cum vedem, ficatul este ca un ceasornic pentru organism. Când aceste nu funcționează optim, starea noastră de sănătate se poate altera considerabil.

Cele mai multe probleme hepatice apar la persoanele:

care consumă mult alcool
care au o dietă bogată în grăsimi sau zahăr
care sunt foarte stresate
care sunt expuse la o cantitate mare de toxine din mediu
care iau multe medicamente
Un ficat suprasolicitat va da anumite semnale la care trebuie să fim atenți:

-pielea sau albeața ochilor -capătă o tentă gălbuie
creștere în greutate .Un ficat suprasolicitat va da anumite semnale la care trebuie să fim atenți:

pielea sau albeața ochilor capătă o tentă gălbuie
creștere în greutate nejustificată de dietă
episoade dese de constipație sau balonare
stres crescut și anxietatenejustificată de dietă
episoade dese de constipație sau balonare
stres crescut și anxietate
Starea proastă de sănătate (inexplicabilă din punct de vedere clinic) a unor oameni se poate datora unei acumulări de toxine în organism.


Detoxifierea corpului este o terapie întâlnită în medicina 

17 semne ca ficatul tau are nevoie de o detoxifiere + remedii

O săptămână de detoxifiere îmbunătățește funcția ficatului și starea generală de sănătate
Un studiu pilot, publicat în anul 2000 în jurnalul „Alternative Therapies in Health and Medicine” a evaluat efectele unui program de detoxifiere de 7 zile asupra sănătății ficatului și a stării de bine.

Au participat 25 de adulți sănătoși, fără boli.

După o săptămână de detoxifiere, participanții au raportat o îmbunătățire a stării de sănătate.

Capacitatea detoxifiantă a ficatului a crescut cu 23%. A fost de asemenea constatată o tendință de inîmbunătățire a funcției hepatice.

Acest studiu a demonstrat că o cură scurtă de detoxifiere îmbunătățește simptomatologia participanților.

Totodată, arată că un ficat care funcționează optim asigură o stare generală de sănătate mai bună.

Dacă vă confruntați cu unul sau mai multe din simptomele de mai sus, este posibil să aveți nevoie de o curățare a ficatului.
Alimente curățitoare”
În general, toate alimentele vegetale susțin sănătatea ficatului, optimizându-i funcțiile.

Creșterea consumului de fructe și legume și adopatarea unei alimentații naturale pot ajuta foarte mult ficatul.

legumele crucifere (varza, conopida, broccoli, ridichea, hreanul bogate în glucozinolați, compuși care înlătură poluanții din fluxul sangvin)
rădăcina de sfeclă
păpădia
spanacul
fructele de pădure (zmeura, afinele, coacăzele negre sunt antioxidante și antiinflamatoare)
fructele citrice (protejează ficatul de stresul oxidativ cauzat de o dietă grasă)
nucile și semințele (bogate în vitamina E)
alimentele fermentate (bogate în probiotice care ajută la detoxifierea intestinului și eliminarea metalelor grele din corp)
alimentele bogate în glutațion (spanacul, avocado, sparanghelul)
verdețurile (bogate în clorofilă, care purifică sângele de metale grele, toxine, pesticidele din alimente)
fasolea și alte leguminoase (bogate în fibre, care reglează tranzitul și ajută la eliminarea toxinelor prin scaun)
ceaiul verde (conține antioxidanți care susțin detoxifierea heaptică).
Unele persoane folosesc suplimente cu vitamine, minerale sau antioxidanți. Sau consumă alimente bogate în antioxidanți, precum vitamina C, E, seleniu, beta-caroten, licopen, quercetină sau resveratrol.

Nu uitați de mișcarea fizică. Cu cât transpirăm mai mult, cu atât eliminăm mai multe toxine prin piele.

Sunt recomandate minim 30 de minute de exerciții fizice pe zi. Mersul pe jos și alergările ușoare sunt de asemenea benefice.

1819490842_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.e9096689f22ddc94b164cae555c79ea5.jpeg

sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...