Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

8 moduri prin care să introduci integralele în dieta!


Monica Badea

Recommended Posts

Pentru a va bucura de gustul cerealelor integrale trebuie sa va ajutati papilele gustative sa se familiarizeze cu noi gusturi si arome. Consistenta si gustul acestora este diferit de al altor alimente, de aceea este nevoie de timp pentru adaptare. Prin urmatoarele 8 moduri puteti introduce mai usor aceste tipuri de alimente in dieta:

1. Alegeti paine, cereale, briose, vafe, covrigi, biscuiti care contin cereale integrale.

2. Manancati floricele. Ce poate fi mai simplu decat sa includeti floricelele ca o gustare? Potrivit studiilor, consumul regulat se floricele asigura organismului, in medie, 2-3 portii de cereale integrale zilnic; in timp ce persoanele care evita acest tip de hrana, asimileaza mai putin de o portie din alimentatia zilnica.


3. Optati pentru consumul boabelor intregi de cereale integrale. Gustarile reprezinta o treime din dieta zilnica: alegeti sa manancati sanatos! Verificati eticheta, intrucat, chiar daca un produs contine cereale, acesta poate fi bogat in calorii, grasimi si sodiu.

4. Incepeti ziua cu un bol de cereale integrale. Nu subestimati importanta unui mic dejun hranitor, mai ales daca contine cereale. De retinut! Atunci cand un produs contine cereale integrale este posibil sa nu fie intotdeauna sanatos. Cititi eticheta si evitati produsele care alaturi de cereale integrale contin zahar. Cu cat mai putin zahar, cu atat mai bine!

5. Utilizati cereale integrale atunci cand gatiti. La prepararea painii puteti realiza compozitia dintr-un amestec de faina integrala si faina alba. Astfel, cantitatea de cereale integrale din produsele consumate va creste.

6. Alegeti orezul brun, graul si pastele integrale. Gatiti o cantitate mai mare de orez brun, deoarece poate fi pastrat la frigider, si il puteti consuma timp de 4-5 zile, in cazul in care timpul dvs. este limitat. Incercati sa gatiti paste din cereale integrale sau chiar puteti face un mix de cereale rafinate si cereale integrale.

7. Experimentati diverse tipuri de cereale integrale. Vizitati magazinele care comercializeaza astfel de alimente si incercati sa va familiarizati cu varietatile de cereale integrale existente. Puteti incerca risotto, salatele care contin cereale integrale, mancaruri facute cu orz sau ovaz, orez brun, mei, quinoa sau sorg. Pentru a le imbunatati gustul, unora dintre acestea le puteti adauga condimente naturale sau iaurt.

8. Obisnuiti-va copiii, inca de mici, cu gustul cerealelor integrale. In cazul copiilor mai mari, puteti incerca faina din grau integral si produsele alimentare care au arome cu care acestia sunt familiarizati: paine prajita, pilaf de orez brun cu legume, supe, mancaruri gatite, pizza cu aluat din faina integrala, etc.

1729939913_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.80a15121def1352ea434d1c57a6d525e.jpeg

sursa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...