Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Fă diferența între calorii!


Monica Badea

Recommended Posts

Învaţă să faci diferenţa între calorii

Nu toate caloriile sunt la fel, aşa că pe viitor este bine să fii atent şi la ce obţii pe lângă faptul că mănânci un aliment care pare să fie sărac în calorii. Deci fii atent la informaţiile de pe ambalaj, în special la conţinutul de zahăr şi cel de grăsimi. O abordare mai bună ar fi să te concentrezi pe a consuma alimente sănătoase, bogate în nutrienţi, care au în mod natural mai puţine calorii şi care sunt bogate în vitamine esenţiale, minerale şi fibre. Iar dacă vrei să slăbeşti în mod sănătos, reţine că ar trebui să reduci aportul caloric zilnic cu până la 500-750 de calorii.

Un plan alimentar care conţine între 1200 şi 1500 de calorii zilnic va ajuta femeile să slăbească într-un mod constant.

Un plan alimentar care conţine 1500-1800 de calorii în fiecare zi este indicat în cazul bărbaţilor şi femeilor care au o greutate mai mare sau celor care au activitate fizică regulată.

Concluzie
1200 de calorii care vin dintr-o prăjitura nu înseamnă același  lucru cu 1200 de calorii care provin din proteine,grăsimi si carbohidrați buni ..invata sa faci diferența si nu te seta diar pe obținerea unui deficit caloric..iar dacă o faci,fă-o cu cap,obține un deficit caloric cu alimentație sănătoasă nu cu Fast food!

Este important să reţii că o alimentaţie sănătoasă trebuie să lucreze “cot la cot” cu un program regulat de sport, pentru a menţine corpul într-o formă fizică optimă şi pentru a-ţi menţine greutatea. Antrenamentele fizice regulate pot reduce tensiunea arterială şi valoarea colesterolului şi îţi pot menţine metabolismul în funcţiune. Să nu uităm că, făcând mişcare, vei avea un aliat bun pentru a reduce şi stresul. Este important să faci exerciţii fizice (de intensitate moderată) care însumează cel puţin 150 de minute pe săptămână sau, dacă optezi pentru antrenamente mai solicitante, să ai cel puţin 75 de minute de activitate fizică pe săptămână.

18922045_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.a8a4bc226e48337a5a26c2de67b78c60.jpeg

sursa

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...