Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Masurator de pasi.


SLĂBIM ÎMPREUNĂ
 Share

Recommended Posts

Aveti aici un pedometru care va masoara pasii si va arata cate calorii ati consumat. Sper sa va fie de ajutor la slabit. Descarca aplicatia de  aici

pedometru.png.168fb5cfe053d64ec9ad5591ca2ce74d.png.9746a1461a4b0fac1945ed7d9d7622e2.png

Cel mai exact & simplu contor automat de pași pentru activitatea zilnică: calorii consumate , distanță parcursă, durată, ritm, date referitoare la sănătate etc. afișate în grafice intuitive pentru consultare ușoară.

Pedometru care economisește energia
Contorul de pași contorizează pașii parcurși în fiecare zi cu ajutorul senzorului încorporat, care contribuie foarte mult la economisirea încărcării bateriei. Înregistrează pașii cu precizie chiar și atunci când ecranul este blocat, indiferent dacă telefonul se află în mână, buzunar, poșetă sau pe braț.

Urmărire pe hartă în timp real
În modul de înregistrare cu GPS, contorul de pași înregistrează detaliat activitatea dvs. fizică (distanță, ritm, durată, calorii) și salvează traseul pe hartă cu ajutorul GPS-ului în timp real. Însă dacă nu optați pentru urmărirea prin GPS, va contoriza pașii cu ajutorul senzorului încorporat pentru a economisi energie.

100% gratuit & 100% privat
Fără caracteristici blocate. Nu este necesară autentificarea. Puteți utiliza în mod liber toate caracteristicile fără autentificare.

Contor de pași ușor de utilizat
Acesta înregistrează automat pașii efectuați. Opriți temporar, reluați contorizarea pașilor, resetați pentru a contoriza de la 0, dacă doriți. Odată ce îl opriți temporar, reîmprospătarea datelor pe fundal se va opri. Veți primi la timp raportul privind numărul de pași și puteți verifica și pașii în timp real în bara de notificări.

Grafic sumativ
Datele dvs. privind pașii vor fi afișate sub formă de grafice clare. Puteți verifica ușor datele statistice privind activitatea zilnică, săptămânală și lunară. Asistență pentru sincronizarea datelor cu Google Fit.

Obiective și realizări
Setați obiective de pași pe zile. Atingeți mereu obiectivele pentru a vă păstra nivelul de motivație. Puteți stabili obiective și pentru activitatea de fitness (distanță, calorii, durată etc.).

Design simplu & modern
Creat și dezvoltat de echipa noastră câștigătoare Google Play Best of 2018, designul curat, simplu și modern înseamnă o experiență excelentă pentru utilizator.

Teme colorate
În curând, vor fi disponibile mai multe teme. Selectați tema preferată pentru contorul de pași și bucurați-vă de rezultate.

Aplicație pentru monitorizarea sănătății
Aplicația pentru monitorizarea sănătății înregistrează datele dvs. referitoare la starea sănătății (oscilația greutății, somnul, hidratarea, dieta etc.) și vă ajută să vă mențineți un stil de viață sănătos. Fiți activ(ă), pierdeți în greutate și mențineți-vă în formă cu aplicația pentru monitorizarea activității și sănătății.

În curând vor fi disponibile mai multe caracteristici, cum este sincronizarea datelor cu Fitbit, Samsung Health, MyFitnessPal...

Observații importante
* Pentru a garanta contorizarea exactă a pașilor, asigurați-vă că datele pe care le-ați introdus pe pagina setărilor sunt corecte.
* Puteți regla nivelul de sensibilitate a contorului de pași pentru o contorizare mai exactă a pașilor efectuați.
* Este posibil ca unele dispozitive să se oprească din numărat atunci când ecranul este blocat, datorită setărilor interne referitoare la economisirea energiei.
* Dispozitivele cu versiunea mai veche nu pot contoriza pașii cu ecranul blocat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Posts

    • Buna Ralu, pe forum gasesti toate informatiile necesare!
    • Buna Alina, bun venit alaturi de noi!
    • Bun venit alaturi de noi 🙂
    • Am 42 ani și sunt din Braşov 
    • Ştiu că te străduieşti să mănânci mai multe legume. Aşadar, nu rata aceste zece cele mai nutritive legume, adevărate izvoare de sănătate. 1.Ceapa – veţi putea profita la maximum de antioxidanţii pe care îi conţine, doar dacă alegeţi să o consumaţi crudă. Gătitul cepei la temperaturi ridicate îi reduce semnificativ beneficiile fitochimice care protejează împotriva cancerului pulmonar și cel prostatic. Încearcă să combini ceapa crudă tocată cu roșii, avocado și ardei jalapeño – combinaţii numai bune pentru gustări simple, pe pâine prăjită. 2.Porumbul – pe cocean sau boabe, oricum e bun. Un studiu realizat de Journal of Agricultural Food and Chemistry a demonstrat că, cu cât porumbul este mai mult gătit, cu atât nivelul de antioxidanţi, ca luteina, care combate orbirea la adulţii în vârstă, este mai ridicat. Dă un search la noi pe site după Mexico Mix, combinaţia gata ambalată de la Eisberg ce cuprinde într-o singură pungă endivia, frisee, radicchio şi porumb dulce. Preferata noastră: Mexico Mix cu nachos. Ia de aici reţeta. 3.Mazărea – bobiţele de câţiva centimetri sunt cu adevărat puternice. Un studiu realizat de International Journal of Cancer a arătat că dacă vei consuma zilnic mazăre, împreună cu alte legume, vei reduce riscul de apariţie a cancerului la stomac. 4.Kale – una dintre cele mai sănătoase legume verzi de la supermarket, mă rog, poate nu atât de populară (încă) în România. Frunzele verzi de Kale sunt pline de vitamina C, un antioxidant care poate reduce riscul bolilor de inimă prin scăderea nivelului de LDL sau a colesterolului “rău”. 5.Broccoli – este plin de antioxidanţi ce combat cancerul. Un studiu a con statat că cei care au mâncat cinci porții sauchiar mai mult pe săptămână de legume crucifere (inclusiv aceste legume verzi!) au fost pe jumătate mai susceptibili de a dezvolta cancer de vezică urinară pe o perioadă de 10 ani, în comparație cu cei care au mâncat rar. 6.Ardei gras roşu – un ardei nu prea mare are doar 32 de calorii! Dar conţine “la greu” vitamina C, ceea ce oferă 150% din valoarea zilnică recomandată. Este unul dintre puţinele alimente care conţin licopen, o substanţă cu efecte antitumorale în cancerul de prostate, sâni, vezică urinară, pancreas, plămâni şi piele, în cancerul cervical, ovarian, uterin, intestinal. 7.Spanacul şi/sau baby spinach – are un conţinut ridicat de carotenoizi – antioxidanți care ajută să avem ochii sănătoși și prevene degenerăriea maculare, principala cauză de orbire la adulții în vârstă. Gătirea frunzelor de spanac verzi (nu prea mult însă) vă ajută să absorbiţi în corp o cantitate mai mare de luteină (carotenoid). Avem atât de multe variante de salate cu baby spinach, încât nu ştim ce să alegem 🙂 8.Germenii Alfalfa (sau germeni de lucernă), din ce în ce mai populari şi printre români. Această mini plantuţă firavă este bogată în beta-caroten, un antioxidant care protejează împotriva cancerului pulmonar și ajută la menținerea sănătății pielii, părului, unghiilor, gingiilor, glandelor, oaselor și dinților. Este, de asemenea, o sursă bună de vitamina E, care poate ajuta la prevenirea atacurilor de cord şi scăderea riscului de deces cauzat de cancer de vezică urinară. 9.Varză de Bruxelles – Antioxidanții din aceste legume verzi pot ajuta la detoxifierea radicalilor liberi care provoacă cancer, iar o jumătate de cană conţine 80% din vitamina C zilnică. De asemenea, ajută la combaterea bolilor de inimă și la îndepărtarea cataractei. 10.Sfecla roşie – Coaptă, fiartă sau crudă, această legumă rădăcinoasă conține niveluri ridicate de antioxidanți care luptă împotriva cancerului, dar are și luteină, care protejează ochii. Şi nu arunca nici frunzele! Tulpinile verzi sunt partea cea mai hrănitoare a legumelor și pot fi gătite ca alte legume verzi cu frunze verzi. sursa
×
×
  • Create New...