Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Primii pași în programul de "dieta" SLĂBIM ÎMPREUNĂ MÂNCÂND ORDONAT


Recommended Posts

Deși nu este normal sa se mănânce la gramaje și cu multe restricții, deoarece promovam un stil de viata sănătos, este foarte adevărat ca trebuie o plecare brusca în lupta cu kilogramele, o schimbare a metabolismului, urmata de un stil de viata sănătos care normal trebuie adoptat de toată populația, pentru tot restul vieții, nu doar în procesul de slăbire.
Va las mai jos un program de mese, cu destule restricții, pe care v aș sugera sa nu îl țineți decât 7 zile, adică atât cât e necesar pentru a avea un start bun în lupta cu kilogramele, dar doar dacă nu aveți afecțiuni (boli) . După această săptămână metabolismul se schimba, așadar puteti adauga alimente sănătoase în combinație corecta conform tabelului după care ne ghidam.. Nu va înfometați, nu faceți din acest program de o săptămâna un stil de viață.
Aceasta dieta este "invenție" proprie, creata în baza informațiilor, studiului și experientelor mele în lupta cu kilogramele ,  și dacă va poate fi de folos, v-o las cu mare drag..
Luni :mic dejun - 2 oua fierte, 150 gr salata de crudități.
Gustare 1:-1 mar sau 1 kiwi
Prânz :-150 gr carne la cuptor sau grătar cu 150 gr legume crude.
Gustare 2: 150 ml iaurt.
Cina :-100gr peste cu o roșie.

Marți :-mic dejun - 200 ml iaurt, 50 gr telemea slab sărată.
Gustare 1: mar sau kiwi
Prânz :-200gr brânză Făgăraș, 200gr legume crude.(opțional jumătate de avocado)
Gustare 2:-1 ou fiert.
Cina 150 gr carne cu o leguma.

Miercuri :300 gr salata de legume inclusiv avocado
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz 500 ml supa crema de legume (ciuperci, ceapa, morcovi, rosii),
G2:-100gr legume crude.
Cina :300gr salata de crudități inclusiv țelină

Joi:mic dejun :-100gr șuncă slaba de pui, 200 gr salata.
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz :-150 telemea, 250gr legume gătite cu o lingura de ulei.
Gustare 2:-150 gr iaurt.
Cina 150 ficatei de pui la cuptor sau fierti, o leguma.

Vineri 250 gr fructe (mere sau kiwi), legume și crudități 800gr (aceste cantități le împărțiți cum doriți pe parcursul zile, cu mențiunea ca fructele maxim pana la ora 14 sa fie consumate)

Sâmbăta :mic dejun :- 2oua, 200gr morcovi rasi cu zeama de lămâie.
Gustare 1:-mar sau kiwi.
Prânz :200gr carne, 200gr salata de varza.
Gustare 2:-1 iaurt
Cina :150 gr brânză Făgăraș sau cottage.

Duminica :pe tot parcursul zile lactate cu minim 2%grăsime, maxim 6%,de orice fel.. Cantitatea de telemea sau brânză dulce sa nu depășească 400gr pentru întreaga zi, iar lapte bătut, sana, kefir, iaurt, nu mai mult de 800ml pentru intreaga zi.

Apa minim 2 l pe zi, mișcare minim 20 min zilnic (mers pe jos, alergat, cardio), somn minim 7 ore pe noapte.. Randamentul acestui program, la o persoană sănătoasă, poate ajunge pana la 3 kg în minus în aceste 7 zile..
Va rog încă o data sa folosiți acest program doar pentru a avea un start bun.. Nu îl transformați într-un stil de viata.
Sper sa va fie de folos.

89e2d000-b6af-46b9-84a4-0f9122a19953.jpg.b8ade6b45549bdcce8e33648448ecdf4.thumb.jpg.b5d2f3e65a5a037c9683edaabea07200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...