Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Fulgii de ovăz, elexirul sănătății.


Monica Badea

Recommended Posts

Ovăzul opțiunea cea mai sănătoasă pentru mic dejun și gustări .

Ovăzul este folosit in ultima vreme de foarte mulți oameni .
Populația a inceput sa conștientizeze cât de importantă este Alimentația și introduce alimente treptat care îmbunătățesc starea de sănătate .
Ovăzul este o opțiune foarte sănătoasă ce nu trebuie sa lipsească din alimentație  deoarece poate face minuni in corpul uman .
Iată câteva motive pentru care ar trebui sa consumam ovăz .
-reduce nivelul colesterolului datorită fibrelor ,au o categorie specială de fibre solubile .
-întărește sistemul imunitar prevenind infecțiile bacteriene .
-antioxidanții din ovăz lupta împotriva acțiunii radicalilor liberi ,protejând  vasele de sânge împotriva depunerii de colesterol ,deci protejează inima
-reglează nivelul de zahăr din sânge ,fibrele conferă senzația de sațietate și ajuta la îndepărtarea poftei de dulce prevenind astfel fluctuațiile glicemiei
-reduce riscul de diabet de tip 2 datorită Conținutului ridicat de magneziu și reduce rezistența la insulina .in combinație cu lactatele ,ovazul poate reduce cu pana la 50%riscul de diabet
-reduce apetitul deoarece deține proprietăți de control asupra hormonilor foamei ,astfel ca te vei simți mult mai satul dacă la mic dejun mai ales ,vei consuma un bol de ovăz cu lactate
-conținutul bogat de fibre ajuta in menținerea unui tranzit intestinal sănătos .
-reglează nivelul tensiunii arteriale
-ajuta la controlul greutății corporale ..fibrele din ovăz absorb cantități mari de apa astfel încât te vei simți satul o perioada lunga de timp
Introducerea in alimentație a ovazului este unul dintre cele mai bune lucruri realizate de populație .
Un mic dejun sănătos este acela bazat pe ovăz .
Îl puteți introduce in orice fel in alimentație
In poridge(terciuit ),in prăjituri ,in lactate ,in pâine ,in omlete ,in Smoothie .
Fulgii de ovăz măcinați ,desi au un indice glicemic mai mare decât făina propriu zisa ,se pot folosi in toate preparatele .
Făina de ovăz sau fulgii măcinați sunt extrem de buni in prăjituri și pâine ,diferența de un preparat cu făina de grau fiind foarte mică din punct de vedere vizual .
Cu atenție si pricepere ,din ovăz putem crea minuni de preparate .
Consumați ovăz minim o data pe zi pentru a avea o viața sănătoasă .

1297258086_WhatsAppImage2021-01-12at11_11_08.jpeg.745aa06140600aae6e26a6b12aade7c6.jpeg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...