Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Zi frumoasă tuturor🤗 . Un mic sfat pentru membrii noi veniti 🌺🌻🌼


Recommended Posts

Gata cu sărbătorile, vacanța s-a încheiat, revenim încet și sigur la obiceiurile noastre de a mânca sănatos!
Ce facem ca să ne revenim după mai multe zile de excese și răsfăț culinar?! Reluăm cu mult calm și răbdare obiceiul de a mânca puțin, bun și de mai multe ori pe zi.
Cum arată un meniu sănătos și echilibrat pentru o zi?! 3 mese principale și 2 gustări!
🍀 În viziunea mea, un meniu sănătos poate arăta și așa:
✅ între ora 7.00 și 8.00 Mic dejun
- poate fi “dulce” ( fructe, iaurt cu muesli ) sau poate fi “sarat” cu ou, legume și 1 felie de pâine integrală cu pastă de avocado și cremă de brânză... sau un sandwich cu proteină și legume, cafea sau ceai la alegere, ce vreți! ❗️Nu beți niciodată cafeaua pe stomacul gol, este acidă și in timp vă poate creea neplăceri!
Începeți fiecare zi, la trezire, dimineața cu un pahar de apă, băut încet pentru o hidratare corectă!
✅ ora 10.00 Gustarea 1
- pot fi 150 g fructe dacă nu le-ați mâncat la micul dejun
- 1 felie de pâine cu cremă de brânză și ardei
- un sandwich făcut din frunze de salata și 1 felie de șuncă slabă
- 2 galete de orez etc.
❗️mâncați G1 doar dacă ați avut mic dejun la ora 7.00 - altfel săriți peste și așteptați masa următoare.
✅ ora 13.00 Prânz în două variante
- V1 ciorba/ supă de legume ( cu sau fără carne ) dacă sunteți acasă sau mâncați în oraș!
- orice fel de carne alba ( pui, peste, curcan) combinata cu legume.
- V2 ceva simplu de luat la pachet ( dacă mâncați la serviciu, la birou)
Atentie❗️❗️❗️ dacă vreți să scadeți în greutate nu vă recomand să mâncați 2 feluri de mâncare la masa de prânz! Alegeți un singur fel de mâncare dar care să fie bogat in nutrienți care să țină de foame și să vă umple stomacul!
- o farfurie plină de legume este mai sănătoasă decât un covrig mâncat in grabă
- pregătiți-vă mesele din timp pentru a doua zi
✅ ora 16.00 Gustarea 2
- ceva simplu, un iaurt cu o lingura de fructe proaspete, un chefir, 3 pătrățele de ciocolată neagră 80% cacao ... ceva “ puțin “ doar gustăm nu mâncăm pe saturate!
- “ a gusta “ înseamnă să ne potolim foamea până la masa următoare, să mâncam nutrienți sănătoși
- dacă mâncam ceva “ dulce “ concentrat cu mult zahăr nu facem altceva decât să ne prelungim foamea: zahărul mărește senzatia de foame ( vrem și mai mult dulce, ne păcălim singuri ❗️)
- la birou poate fi o mână de nuci sau migdale, o cafea sau un baton de cereale fără zahăr, un iaurt, kefir sau un măr pudrat cu Scorțișoara etc.
✅ ora 19.00 -19.30 Cina
- acasă sau în oraș alegeți o variantă simplă de proteină ( pui, pește, ou etc ) și legume
- încercați să aveți in farfurie lângă proteină și carbohidrați o porție mare de salată sau legume ( fibre )! Farfuria ideală are 1 parte proteină, 1 parte carbohidrați și 3 părți fibre ( salata, legume).
✅ apă se bea pe tot parcursul zilei, ceai sau cafea neândulcită cu zahăr
✅ nu se ciugulește ( mănâncă NIMIC ) între mese
✅ 1 oră de mișcare obligatorie - sport, mers pe jos, călcat... aspirat... alergat după copii, soț sau cățel ( orice tip de mișcare ) ! Statul pe scaun și pe canapea este inamicul oricărui stil de viață sănătos, sedentarismul chiar și cel de la birou ne scurtează viața și provoacă boli grave! O plimbare /zi, mers pe jos doua stații sau două străzi ajută organismul și-l menține tânăr! 😉
NU vă înfometați și NU săriți peste mese, reduceți doar porțiile și alegeti alimente gătite corect și veți scapa de kg nedorite!
Mai jos aveți cateva exemple de mese dupa care va puteți orienta.
P.S....pozele sunt preluate de la membrii acestui grup care sunt o adevărată sursa de inspiratie 🤗😘
Zi minunată să aveți! Rămâneți frumoși și sănătoși! 💚
138390234_2824952834410100_782058079863478357_n.thumb.jpg.2b491eb767bdfd1af10196a43e44c944.jpg138376233_2824952891076761_8477443778094819878_n.thumb.jpg.5c6d26cac825758c87d9122e20154022.jpg137698834_2824953244410059_4170961978667640884_n.thumb.jpg.d750774e2078f70344fdcfa8a01d40fd.jpg138032904_2824952957743421_4688941565258127261_n.thumb.jpg.6e204a1d5631bf4ec070badba6c4fb79.jpg138165856_2824953297743387_8728857006334028644_n.thumb.jpg.0a42c771ada20991d30793a4721123a0.jpg138309908_2824953154410068_2064770127857817954_n.thumb.jpg.4c4ea58170f4ff744cbe0f43f0f310a5.jpg138317134_2824953627743354_6275184153591463582_n.thumb.jpg.647223eed3447699a46d4ff2b0e3cfe7.jpg138351957_2824953354410048_7781091486740340244_n.thumb.jpg.a9116559dce53fde56f0ff19c5db4b9c.jpg138374923_2824953507743366_3964928752805345112_n.thumb.jpg.2f4ba15a15aa2e858d60d3b63db42815.jpg138440492_2824953397743377_3561652971009550314_n.thumb.jpg.f5767c262fd7656bc1eb236535b1bfb5.jpg138521253_2824953454410038_2376202547000618199_n.thumb.jpg.fc1f3f99acc1089599ca1e4f561ca621.jpg138602440_2824953014410082_6762841419912782378_n.thumb.jpg.8e24e0ec4eafa8fc582067aedce65f05.jpg138643004_2824953111076739_9022146272765033229_n.thumb.jpg.1bd1c32bc45b7c26ded9d4d3beec318f.jpg138740181_2824953564410027_4409441313414610142_n.thumb.jpg.0cdba3cc6a50272af0ab08b4eef4a909.jpg138794052_2824953204410063_3030629363978405259_n.thumb.jpg.7bd1c62cb33cf3cc5e382a8e5edafabe.jpg138954425_2824952924410091_5510602093485340991_n.thumb.jpg.0e2873a53cf3182d3b2495e61f47845a.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...