Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Stil de viata sănătos, nu înfometare.


Recommended Posts

Uita de “dieta “ dacă vrei sa slăbești sănătos și frumos.sa avem un rezultat pe termen lung putem doar dacă schimbam modul de alimentație haotic cu unul ordonat și sănătos.
Dacă exista o pofta ..o faci dar rar și nu in cantități industriale,apoi te întorci la mâncatul ordonat și sănătos
Ce înseamnă ordonat ?..la intervale de timp bine stabilite astfel încât nu aștepți sa ți se facă foame,dacă ai foame tot timpul,adică dacă mănânci 2 mese pe zi,vei mânca mult și in viteza ,pentru a potoli foamea,astfel atragând kilogramele unul după altul.
Mâncând când nu esti înfometat ,te saturi mult mai repede și așa aduci rezultate frumoase scăzând in greutate.
Dacă totuși intre mese simți foame,nu ronțăi nimic,bei apa curată,ceai cald neîndulcit sau cafea simpla,iti potolește foamea pana la următoarea masa.
Creierul uman nu face diferența intre foame și sete.
Sa fii ordonat înseamnă sa iti stabilesti un program de mese de seara pentru a doua zi,asta dacă vrei sa ai rezultate frumoase.
Nu mănânci ce apuci doar sa nu iti treacă ora de masa..calitatea proteinelor,grăsimile bune ,Carbohidrații buni fac diferența ..alege cu grija ce pui in farfurie și mai ales cât pui in farfurie.
Nu umple masa,mânâncă atât cât iti trebuie și cât mai puține alimente combinate.
Mănâncă de calitate cam
Orice iti dorești la micul dejun dar ai grija de asemenea la cantitate.
Gustările sa fie din fructe și oleaginoase in general,iaurturi ,un dulce dar cu măsura,un suc natural.
Smoothie poți bea dimineața la mic dejun sau la gustări,însă de legume nu de fructe.
La pranz poți opta pentru o porție de mâncare gătită,diar doar un fel și o singura porție decenta,sau un grătar cu ceva salata,sau orice iti dorești dar este sănătos ,in combinație corecta și in cantitate decenta.
La cina neaparat doar proteine fie ele animale sau vegetale și legume cât mai diversificate dar fără cartofi.
Miscarea este și ea foarte importantă,hidratarea de asemenea,dar sa nu uitam de odihna de minim 8 ore pe zi.
Ținând cont de aceste mici sfaturi ,ai parte de o slăbire frumoasa,fără înfometare,fără stresul unei diete pe termen scurt și fără efectul yo-yo.

33E0BFC6-2117-4BCB-8BD3-47BC5987758B.thumb.jpeg.54ef5c8a320f16d732caa63ad9d21f23.jpeg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente:15 prune uscate ,1,praf de sare de lămâie,750-800 ml apă fierbinte ..avem nevoie și de un recipient cu capac !am pus in recipient 15 prune ,am adăugat apa fierbinte,am pus capacul și am lăsat să se răcească,apoi am amestecat cu o lingură și am adăugat un praf de sare de lămâie după care am pus la frigider (peste noapte )..a doua zi e bun de consumat ..un pahar de 250 ml înainte de mic dejun (și 5 prune ..după ce bem apa de prune vom mânca și 5 prune ..așadar pt fiecare 250 ml lichid vom consuma și 5 prune care s-au hidratat peste noapte )..consumați zilnic acest lichid ..balonarea dar și constipația vor dispărea !
    • Ingrediente: :2 banane bine coapte și zdrobite bine cu o furculița sau cu blenderul vertical,1 ou,50 ml apă ,200 gr făină de cocos sau fulgi de cocos măcinați bine ,esență ,2 linguri cu cacao (dacă mai necesită apă puteți adăuga puțin câte puțin până obțineți o coca groasă și sfărâmicioasă ..se lucrează puțin mai greu cu făină de cocos pt ca nu leagă perfect preparatul )..eu nu am adăugat îndulcitor dar dacă doriți să iasă mai dulci puteți să puneți 100 gr îndulcitor sau 1-2 linguri cu zahăr!Am amestecat toate ingredientele și am lăsat 15 minute la odihnă după care am format biscuiți mari dar subțiri (eu am lăsat marginile puțin crestate )!Am copt biscuiții la 180 gr pentru 20 de minute și după ce s-au răcit bine i-am uns cu puțină miere și am presărat deasupra fulgi de cocos!
    • Ingrediente:250 gr făină integrală,5 linguri ulei ,8 linguri apă minerală rece (merge și plată ),100 gr eritritol (îndulcitor),1 praf de copt (în funcție de făina folosită mai adăugați sau mai tăiați din apă ..în clip veți vedea cum trebuie să fie aluatul )Am pus rând pe rând toate ingredientele și se frământa 5 minute (azi nu am frământat de mâna așadar am lăsat 10 minute la viteza 2 la aparat -malaxor ).Am lăsat la odihnă coca apoi am întins o foaie subțire pe care am uns o umplutură de gem de prune și nucă măcinată (am pus la ochi ),am rulat foaia și am tăiat în bucăți potrivite pe care le-am pus în tavă pe hârtie de copt cu umplutura în sus !Am copt melcii la 180 gr pt 25 de minute!La răcire îi puteți unge cu miere sau puteți pudra cu îndulcitor praf !
    • Ingrediente:2 linguri zahăr pt caramelizat ,200 gr eritritol(am pus 50 gr de eritritol cu cele 2 linguri de zahăr la caramelizat ..eritritolul nu se caramelizeaza bine singur ,mai mult iese un sirop decât un caramel ,de aceea îl ajut cu puțin zahăr),5 ouă ,500 ml lapte ,1 praf de sare ,esență de vanilie! Am amestecat ingredientele,am ars zahărul și eritritolul și am “asamblat “ într-o tavă antiaderenta ! Am copt crema de zahăr pt 40 de minute la 180 gr (am pus tava cu cremă în tava aragazului în care era și apă ,deci un fel de bain marie )! Crema se taie doar rece !
    • Ingrediente:5 albușuri (am avut rămase de la o cremă ),1 ou întreg ,1 linguriță de sare ,6 linguri făină neagră am pus eu ,jumătate plic praf de copt (ar fi mers și întreg ,creștea mai mult),cozi de ceapă verde ,jumatate de ardei gras ,mărar ,condimente,2 linguri ulei ! Am bătut albușurile spuma cu un praf de sare apoi am adăugat restul ingredientelor amestecând ușor cu o lingură de lemn..am copt checul la 180 gr pt 35 de minute! L-am tăiat când s-a răcit bine !
×
×
  • Create New...