Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Fructele și dieta.


Monica Badea
 Share

Recommended Posts

Fructele consumate in dieta peste limita,te pot “ajuta” sa adaugi kilograme in plus,întrucât conțin zahăr ,dar consumate cu modestie și nu mai târziu de ora 16 ajuta foarte mult in procesul de slăbire.
Dacă alegem fructele potrivite,vom slabi frumos și sănătos deoarece ele conțin un nivel crescut de fibre solubile care mențin sațietatea și suprima apetitul.
Fibrele îmbunătățesc digestia și mențin senzația de sațietate pentru mai mult timp.
Ele trebuie consumate cu moderație in diete mai ales(2-300gr pe zi),întrucât fructoza in exces este depozitată de organism sub forma de grăsimi.
Cele mai bune fructe in procesul de slăbire sunt:
-perele care au un conținut de fibre mai mare decât majoritatea fructelor.
-coacăzele -ele ajuta organismul sa topească depozitele de grăsime și combat colesterolul mărit și rezistența la insulina.
-pepene roșu -sărac in calorii și bogat in apa.
-grapefruit -reduce nivelul de zahăr din sânge.
-mere-sunt bogate in fibre și suprima apetitul.
-rodia-stimulează metabolismul datorită antioxidanților.
-banana -este bogata in fibre și suprima apetitul.
-portocala -determina organismul sa ardă mai multe calorii decât conține ea datorită faptului ca are calorii goale la fel ca toate Citricele

1281363979_WhatsAppImage2021-02-05at08_46_02.thumb.jpeg.443d44b838049942d644f1a9b6469c36.jpeg
-kiwi-semințele de kiwi conțin fibre insolubile care stimulează digestia.
-avocado - este bogat in calorii dar are doar grăsimi bune și menține senzația de sațietate mai mult decât orice alt fruct.
Asadar nu exagerați cu consumul de fructe chiar dacă ele sunt sănătoase.
Nu alegeți la mic dejun sau gustări într-un proces de slăbire sa consumați Smoothie de fructe.desi sănătos,este bomba calorică și nu ajuta in procesul de slăbire.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Posts

    • Buna Ralu, pe forum gasesti toate informatiile necesare!
    • Buna Alina, bun venit alaturi de noi!
    • Bun venit alaturi de noi 🙂
    • Am 42 ani și sunt din Braşov 
    • Ştiu că te străduieşti să mănânci mai multe legume. Aşadar, nu rata aceste zece cele mai nutritive legume, adevărate izvoare de sănătate. 1.Ceapa – veţi putea profita la maximum de antioxidanţii pe care îi conţine, doar dacă alegeţi să o consumaţi crudă. Gătitul cepei la temperaturi ridicate îi reduce semnificativ beneficiile fitochimice care protejează împotriva cancerului pulmonar și cel prostatic. Încearcă să combini ceapa crudă tocată cu roșii, avocado și ardei jalapeño – combinaţii numai bune pentru gustări simple, pe pâine prăjită. 2.Porumbul – pe cocean sau boabe, oricum e bun. Un studiu realizat de Journal of Agricultural Food and Chemistry a demonstrat că, cu cât porumbul este mai mult gătit, cu atât nivelul de antioxidanţi, ca luteina, care combate orbirea la adulţii în vârstă, este mai ridicat. Dă un search la noi pe site după Mexico Mix, combinaţia gata ambalată de la Eisberg ce cuprinde într-o singură pungă endivia, frisee, radicchio şi porumb dulce. Preferata noastră: Mexico Mix cu nachos. Ia de aici reţeta. 3.Mazărea – bobiţele de câţiva centimetri sunt cu adevărat puternice. Un studiu realizat de International Journal of Cancer a arătat că dacă vei consuma zilnic mazăre, împreună cu alte legume, vei reduce riscul de apariţie a cancerului la stomac. 4.Kale – una dintre cele mai sănătoase legume verzi de la supermarket, mă rog, poate nu atât de populară (încă) în România. Frunzele verzi de Kale sunt pline de vitamina C, un antioxidant care poate reduce riscul bolilor de inimă prin scăderea nivelului de LDL sau a colesterolului “rău”. 5.Broccoli – este plin de antioxidanţi ce combat cancerul. Un studiu a con statat că cei care au mâncat cinci porții sauchiar mai mult pe săptămână de legume crucifere (inclusiv aceste legume verzi!) au fost pe jumătate mai susceptibili de a dezvolta cancer de vezică urinară pe o perioadă de 10 ani, în comparație cu cei care au mâncat rar. 6.Ardei gras roşu – un ardei nu prea mare are doar 32 de calorii! Dar conţine “la greu” vitamina C, ceea ce oferă 150% din valoarea zilnică recomandată. Este unul dintre puţinele alimente care conţin licopen, o substanţă cu efecte antitumorale în cancerul de prostate, sâni, vezică urinară, pancreas, plămâni şi piele, în cancerul cervical, ovarian, uterin, intestinal. 7.Spanacul şi/sau baby spinach – are un conţinut ridicat de carotenoizi – antioxidanți care ajută să avem ochii sănătoși și prevene degenerăriea maculare, principala cauză de orbire la adulții în vârstă. Gătirea frunzelor de spanac verzi (nu prea mult însă) vă ajută să absorbiţi în corp o cantitate mai mare de luteină (carotenoid). Avem atât de multe variante de salate cu baby spinach, încât nu ştim ce să alegem 🙂 8.Germenii Alfalfa (sau germeni de lucernă), din ce în ce mai populari şi printre români. Această mini plantuţă firavă este bogată în beta-caroten, un antioxidant care protejează împotriva cancerului pulmonar și ajută la menținerea sănătății pielii, părului, unghiilor, gingiilor, glandelor, oaselor și dinților. Este, de asemenea, o sursă bună de vitamina E, care poate ajuta la prevenirea atacurilor de cord şi scăderea riscului de deces cauzat de cancer de vezică urinară. 9.Varză de Bruxelles – Antioxidanții din aceste legume verzi pot ajuta la detoxifierea radicalilor liberi care provoacă cancer, iar o jumătate de cană conţine 80% din vitamina C zilnică. De asemenea, ajută la combaterea bolilor de inimă și la îndepărtarea cataractei. 10.Sfecla roşie – Coaptă, fiartă sau crudă, această legumă rădăcinoasă conține niveluri ridicate de antioxidanți care luptă împotriva cancerului, dar are și luteină, care protejează ochii. Şi nu arunca nici frunzele! Tulpinile verzi sunt partea cea mai hrănitoare a legumelor și pot fi gătite ca alte legume verzi cu frunze verzi. sursa
×
×
  • Create New...