Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Surse de proteine vegetale, ideale în zile de post


Monica Badea

Recommended Posts

Mulți dintre noi alegem sa renunțam la carne sau orice produs de origine animală,atât pentru sănătate,din veganism sau pentru ca postim in anumite zile.
Dar după cum știm,corpul uman trebuie sa primească proteina la fiecare masa pentru a funcționa și a ne da energia necesară zilnică.
Asadar chiar dacă proteina nu este de origine animală,poate fi vegetală.
Iată câteva surse de proteine vegetale,ajuta in procesul de slăbire și in crearea unui stil de viața sănătos :-
-semințe de cânepa 30gr de proteine /100gr
-quinoa 4,5 gr de proteine /100gr
-drojdie inactivă 44gr de proteine/100gr
-năut 9gr de proteine/100gr
-linte 9 gr de proteine /100gr
-hrișca 3,4 gr de proteine/100gr
-amaranth 14,4 gr de proteine/100gr
-mazare verde 3gr /100
-soia /tofu 38/14 gr de proteine /100 gr
-semințe de Chia,in,susan 15-18 gr proteine /100 gr
-spirulina 58 gr proteine /100gr
-nuci,semințe,caju 18-21 gr proteine /100gr
-mei 3,5 gr proteine /100gr
-fasole 9gr proteina /100gr
-mazare uscata 24 gr de proteine /100gr
-ciuperci 2,2gr proteine /100gr 
-fulgi de ovăz,secara,orz 9-13 gr proteine /100gr
Preluat :Oana Bogdan

6B2C13E3-0F25-44D4-88C0-B6ADAD1B71CC.thumb.jpeg.71ad39b19eff242f44afa67feac9b0ba.jpegB2470FF1-94BC-4791-B0E9-46C2C4288DC1.thumb.jpeg.e425d526f2bbd067fd62daa2ea5059b9.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...