Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Cum slăbești fără dieta și îți menții sănătatea.


Monica Badea

Recommended Posts

Noi,oamenii,foarte greu și rar conștientizam ca obiceiurile alimentare,rutina și dezinteresul ne pot duce la obezitate.consideram ca muncim și trebuie sa ne alimentam pentru a avea putere de munca,dar de fapt ne obosim organismul consumând tot ce prindem pentru ca ne este foame,ne consumam energia muncind și suntem in criza de timp de cele mai multe ori.
In goana de zi cu zi facem o multitudine de greșeli și avem obiceiuri nesănătoase care atrag și kg in plus și anumite boli.
-luam prea putine mese acasă(mai ales dimineața înainte de plecarea la serviciu)sau chiar deloc,iar o masa luată acasă in tihna și sănătoasă,ne da energia pentru prima parte a zilei cel puțin.
-optam pentru alimente bogate in grăsimi su bogate in calorii, in ideea ca avem o zi grea și trebuie sa ne țină de foame masa.
-optam pentru alimente/gustări bogate in grăsimi,de la Fast food sau de la automatele plasate in unitățile de lucru și consideram ca am salvat masa rapid și fără prea multe implicații culinare,însă consumam doar calorii goale.
-mâncam din mers sau in fuga,ori nu aplicam legea masticatiei și ne sabotam fără sa realizam.
O alimentație echilibrata înseamnă sa ai grija de anumite aspecte :
-învață sa iei nutrienții necesari mai ales la micul dejun
-pregătește masa la caserole pentru a doua zi dacă lucrezi mult și fără pauze prea dese.
-alege doar alimente cu grăsimi bune,carbohidrați buni și proteine de calitate,
-păstrează minim 3ore intre mese pentru a avea o digestie buna.
-înlocuiește alimentele bogate in calorii cu cele nutritive dar sărace in calorii
-nu renunta la grăsimi pentru ca vei avea tendința sa mănânci mai mult decât de obicei,dar alege cele mai bune și naturale grăsimi.
-consuma carne de pasare,peste,adică proteine slabe.
-limitează consumul de carne roșie
-consuma cel puțin o masa cu fructe și legumele sa iti însoțească fiecare masa.
-renunta cât poți la alcool
-uita de Fast food oricât de simplu și comod ar fi sa ai o masa rapida cu el
-consuma apa atât cât sa ai celulele hidratate tot timpul și sa eviti bolile cauzate de deshidratare.
-fa mișcare in fiecare zi oricât de ocupat esti
-nu te întinde in pat imediat după masa.
-învață sa controlezi porțiile.
-crează un deficit caloric pentru a beneficia de o slăbire

1683969148_WhatsAppImage2021-02-25at09_08_09.jpeg.a3d158ee541c6d5cf4f9b0c906c8d712.jpeg73533049_1312466352290982_8435168056828755968_n.thumb.jpg.4c8ccedba7da17fb76e040ab3438e908.jpg

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...