Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Leguminoasele și rolul lor in diete!


Monica Badea

Recommended Posts

Leguminoasele, pe lângă efectul de reducere a impactului glicemic, au și un efect prebiotic, prin aportul de fibre. Adică vor susține flora intestinală benefică. Iar spre deosebire de sursele de proteine animale, au efect alcalinizant, nu acidifiant.
Aceste alimente de origine vegetală (fasole, mazăre, linte, năut, soia) vin cu un aport relativ mare de proteine și fibre. Digestia lor are loc lent. Pentru că sunt fierte, includ și un volum oarecare de apă, ceea ce contribuie în plus la senzația de sațietate.
Ajută la slăbire
-Pentru că se raportează o senzație de „plin” mai puternică, este mai ușor să ții regim,
-De asemenea, indicele glicemic fiind mic, impactul asupra posibilei sinteze și depozitări de grăsime va fi și el mai mic.
-Alte beneficii -Proteinele vegetale nu duc la o creștere semnificativă a acidului uric, așa cum se întâmlă în cazul cărnii. De asemenea, potențialul acestor alimente este unul alcalin, ceea ce echilibrează mai bine organismul ajutându-l să mențină mai ușor balanța acido-bazică.

2115380217_WhatsAppImage2021-03-14at10_02_20.thumb.jpeg.f180cc70a32758c4a4e1093ac19a502f.jpeg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...