Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Lipsa somnului ne sabotează dieta-Alimentația ne ajuta sa-l avem !


Monica Badea

Recommended Posts

Știm cu toții ca dacă nu ne odihnim corespunzător,minim 8 ore pe noapte,atunci avem sa atragem multe afecțiuni ,stres,nervozitate și mâncatul fără control,datorită  faptului ca organismul se resimte și are “nevoie “de mâncare multă și carbohidrați pentru a trece peste oboseala,fapt care atrage kilograme in plus și duce cu pași repezi către obezitate.
Iată câteva alimente care dacă sunt consumate frecvent,ne ajuta sa avem un somn odihnitor.

1.Soia

Consumul de edamame si soia sunt optiuni sanatoase pentru masa de seara, iar mineralele ce intra in alcatuirea acestor alimente stimuleaza relaxarea muschilor si ne ajuta sa avem parte de odihna pe durata noptii.

2.Avocado

Se stie ca fructele avocado sunt recomandate pentru rolul protectiv pe care il ofera organismului in combaterea bolilor cardiovasculare. Un alt motiv pentru a opta pentru avocado este faptul ca grasimile nesaturate pe care le contine cresc nivelul de serotonina din organism, substanta chimica ce stimuleaza somnul. In plus, pentru ca sunt o sursa bogata de magneziu, acestea ne pot asigura un somn linistit pe durata noptii.

3.Hummus

Acest  aliment  este bogat in triptofan, substanta chimica ce induce starea naturala de somn. Nautul este, de asemenea, bogat in acidul folic ce ajuta la reglarea ritmului cicardian, iar magneziul asigura eliberarea tensiunii organismului de la nivelul tesutului muscular.

4.Ciocolata amaruie

Se stie ca o tableta de ciocolata poate inlocui in orice moment al diminetii o cana de cafea pentru a ne asigura nivelul necesar de energie. In schimb, ciocolata amaruie contine serotonina si induce relaxarea si starea de somn .
5.Bananele

Bananele au un continut crescut de potasiu si magneziu si induce starea de relaxare a intregului organism. In plus, consumate la gustarea de după amiaza bananele pot induce somnolenta, datorita continutului ridicat de triptofan si vitamina B6, asociate unui somn linistit.

1769696924_WhatsAppImage2021-02-25at09_08_09.jpeg.5e7a58736a00b38db6dc88460d5b143e.jpeg73533049_1312466352290982_8435168056828755968_n.thumb.jpg.2d38e1492c37e5fdf8a3c345919c6061.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...