Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Beneficiile mâncatului fără proteine animale(post)!


Monica Badea

Recommended Posts

Pentru Sanatate
Studiile arata clar ca un stil de viata fără proteine animale  ajuta oamenii bolnavi de diabet sa slabeasca si sa tina glicemia sub control. Un alt studiu a dezvaluit ca alimentatia pe baza de plante ajuta la imbunatatirea starii de spirit.
O dieta de post 👇

Promoveaza pierderea in greutate
Reduce riscul bolilor cardiovasculare prin reducerea colesterolului
Diminueaza sansele de a dezvolta unele tipuri de cancer, precum cel de colon
Controleaza diabetul
Reduce inflamatia din corp
Surse de Nutrienti Importanti

Nutrientii importanti sunt necesari  pentru a urma o dieta vegana corecta. Lactatele si carnea se elimina complet, dar asta nu inseamna ca trebuie sa va privati organismul de nutrientii si proteinele necesare. Iata ce alimente trebuie sa includeti ca vegan

Proteina: Animalele nu sunt singura sursa de proteina. Produsele din soia (ex: tofu si edamame) sunt pline de proteine. Alte surse include seitan (facut din gluten), naut, linte, ciuperci si drojdie inactiva.
Vitamina B12: Lipsa de vitamina B12 te poate face sa te simti obosit si slabit. Doza zilnica recomandata de vitamina B12 in dieta vegana, poate fi o provocare deoarece nu este gasita in plante. Cautati cereale fortificate, orez fortificat si bauturi din soia fortificate sau luati suplimente la recomandarea medicului.

Acizi grasi esentiali: Lipsa acizilor grasi este asociata cu probleme legate de sanatatea creierului, precum depresie si tulburari cognitive. In dieta vegana trebuie sa consumati cereale integrale, legume cu frunze verzi (kale, spanac, varza, etc.). Incercati gustari precum nuci nesarate, migdale si fistic (aveti totusi grija la portie deoarece sunt bogate in calorii).

Fier: Carnea rosie si galbenusul de ou contin mult fier dar si foarte mult colesterol. Dieta de post include fasole pestrita, tofu si fructe uscate (fructele proaspate au si ele fier, consumati in fiecare zi).
Vitamina 😧 Stati la soare 10-15 minute sau beti sucuri de portocale si bauturi de soia fortificate cu vitamina D.

Dieta vegana nu inseamna totul sau nimic. Fi realistic despre telurile pe care iti doresti sa le atingi, veganismul este o schimbare care trebuie sa te faca sa te simti multumit deoarece ai grija de sanatatea ta .

D4F8C52E-A1A6-4BFB-B2E5-BA9133C128A4.jpeg.722a71825478d5736f4110ef6b5c2619.jpeg
EA08C8A2-32DC-47ED-8ADF-FAB8537DAAEB.thumb.jpeg.506054a87de39ffee24dc5c40e36b335.jpeg

Sursa

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...