Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Ce mâncam când avem probleme cu tiroida?


Monica Badea

Recommended Posts

Glanda dvs. tiroidă ajută la reglarea felului in care celulele utilizeaza energia din mâncare și o transformă în timpul procesului metabolic.

Aceasta vă afectează bătăile inimii, temperatura corpului și modul în care acesta arde caloriile

De fapt, sunt 2 mari afecțiuni legate de glanda tiroidă, anume hipotiroidismul și hipertiroidismul. Mai mult, hipotiroidismul este o afecțiune comună a glandei tiroide caracterizată prin producția deficientă de hormon tiroidian. Aceasta apare atunci când tiroida nu produce suficienți hormoni tiroidieni.

Mai mult, cele mai comune simptome ale acestei afecțiuni includ creșterea în greutate, pielea uscată, căderea părului, depresia, menstre neregulate, memorie deficientă, constipație, oboseală, crampe musculare și senzația de frig. Este important să întelegeți că creșterea în greutate este unul dintre semnele timpurii ale acestei afecțiuni.

1. Începeți prin a urma aceste recomandări:

 citiți mai mult despre zahărul rafinat

 fiți decisivi în legătură cu alimentația sănătoasă

2. Ar trebui să evitați să mâncați carbohidrați simpli, care se găsesc în:

 cereale ambalate

 sucuri acidulate

 sucuri cu arome

 produse îndulcite cu sirop de porumb

 produse ce conțin făină albă

 zahăr de masă

Înlocuiți acești carbohidrați simpli cu cei complecși. Carbohidrații complecși nu sunt procesați așa repede de organism, așa că senzația de sațietate persistă mai mult. De asemenea, spre deosebire de carbohidrații simpli, cei complecși nu creează dependență. Exemple de carbohidrați complecși sunt:

 ovăzul

 fructe proaspete sau sucul 100% natural

 cereale integrale

 orezul brun

3. Faceți exerciții în mod regulat pentru a vă stimula corpul să ardă mai multe grăsimi

Exercițiile regulate vă vor stimula corpul să ardă mai multe grăsimi. Ar trebui să practicați anumite exerciții fizice, care vă pot stimula metabolismul și vă vor ajuta să pierdeți mai multă greutate.

Dacă exersați la intensitate medie, ar putea induce producția hormonală a glandei dvs. tiroide, astfel prevenind creșterea în greutate.

Spre exemplu, puteți încerca aerobic, alergare, mersul pe jos sau alte exerciții de tip cardio.

4. Introduceți uleiul de nucă de cocos în dieta dvs. zilnică

Multe uleiuri vegetale posedă acizi grași care încetinesc funcțiile glandei dvs. tiroide, contribuind în mod egal și la creșterea greutății. Uleiul de nucă de cocos este însă bogat în grăsimi sănătoase.

Anume, acizii grași de lanț mediu prezenți în uleiul de cocos pot îmbunătăți funcția tiroidei dvs. Mai mult, pot îmbunătăți și sensibilitatea insulinei și toleranța la glucoză.

Puteți folosi acest ulei la gătit sau să îl consumați cu 20 de minute înainte de a lua masa pentru a vă stimula metabolismul și să preveniți acumularea grăsimii.

5. Gustări sănătoase

Chiar dacă majoritatea oamenilor mănâncă gustări în timpul dietelor, acest lucru poate fi dăunător pentru greutate dacă nu știți cum și ce să consumași ca o gustare.

Câteva gustări în anumite momente cheie ale zilei în locul meselor dvs. regulate vă pot ajuta cu senzația de sațietate pentru un timp. De asemenea, ar putea ajuta la scăderea numărului total de calorii ingerate.

6. Iată care sunt cele mai bune alegeri alimentare pentru tiroida dvs. leneșă:

Consumați mai multe nuci crude deoarece conțin numeroși nutrienți și grăsimi sănătoase care vă pot îmbunătăți sănătatea tiroidei.

Mai mult, sunt bogate în seleniu, un nutrient care stimulează dramatic funcția tiroidei.

Ar trebui de asemenea să includeți mai mulți acizi grași omega 3 în dieta dvs. întrucât sunt benefici pentru tiroidă.

Acizii grași omega 3 se găsesc în peștele de calitate. Dar puteți consuma și ulei de pește ca supliment, deoarece vă poate crește potențialul de slăbire.

460F89C8-DF70-4DE8-AD95-9E0690891DE5.jpeg.0ebb168ed9dfc43170da451fcdc45383.jpeg

500568CE-78DD-4F15-A49A-8BBDEBA77037.thumb.jpeg.0d5c4976ec4fa28b5b59dd281d30146c.jpeg


Sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...