Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

ALIMENTE ESENȚIALE IN PROCESUL DE SLĂBIRE !


Monica Badea

Recommended Posts

Doar o dietă variată și echilibrată ne poate ajuta să atingem un nivel optim al greutății corporale și al sănătății.

Unele alimente, prin proprietățile lor, ne pot ajuta să slăbim: împotriva supraponderalității legumele sunt cele mai bune arme, întrucât conțin foarte puține calorii și aproape zero grăsimi. În schimb, sunt bogate în nutrienți, fibre și apă.

Conform cercetătorilor, compusul din ardeiul iute numit capsainică blochează creșterea în greutate, transformând grăsimea albă și nesănătoasă în grăsime maro.
Grăsimea maro ajută la arderea grăsimilor prin procesul de termogeneză, adică crearea de căldură în urma arderii grăsimilor. Astfel, în timpul exercițiilor fizice, grăsimea maro transformă în mod natural grăsimea albă în mai multă grăsime mare.

Hreanul curăță organismul, stimulează digestia și metabolismul și ajută și la eliminarea depozitelor grase din corp. Este o rădăcinoasă iute care are puține calorii și multe proteine și fibre cu ajutorul cărora stimulează senzația de sațietate.

Pătrunjelul este foarte sărac în calorii și bogat în nutrienți. Este un aliment util în orice dietă de slăbit, având și efecte diuretice puternice. Conține vitaminele A, C, B9 și K, antioxidanți care combat cancerul și fier.

Broccoli are o densitate energetică mică, fiind ideală pentru dietele de slăbit: conține foarte puține calorii. Așadar, putem mânca porții mari și să ne saturăm, fără însă să luăm în greutate. De asemenea, broccoli crește sațietatea datorită fibrelor: 90% din compoziția acestei legume este apă.

Unul dintre cele mai hrănitoare alimente pe care le putem include într-un regim de slăbit este varza: conține multe fibre și puține calorii.

Pentru a pierde în greutate, se poate face o cură cu câte 50 ml de suc de țelină pe zi, înainte de masă. Țelina este renumită pentru proprietățile sale anti-obezitate, ajutând la eliminarea surplusului de apă din țesuturi și la controlul poftei de mâncare. Coaja, mai ales, conține substanțe care scad apetitul.

Ridiche ,ceapa ,praz ,andive ,de asemenea ar trebui sa fie incluse in Alimentația noastră.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.2b410e8bc9b85a51ca2f9f4ac767b8ca.jpg

73533049_1312466352290982_8435168056828755968_n.thumb.jpg.5ffe828d15a90b2c417d830e3ad23e5f.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...