Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

De ce nu e recomandata slăbirea cu fructe ?


Monica Badea

Recommended Posts

De ce nu e bine sa ținem dieta cu fructe ?

Ce contin fructele?

Echivalente in calorii ale fructelor: Pepene, 4kg (caz real)= 320g de zahar= 1280kcalorii= 3 ore de antrenament la intensitate mare= 2 ciocolate Cirese, 1kg (caz real)= 130g de zahar= 630kcalorii= 1 ciocolata Mere, 1 kg (caz real)= 520 kcalorii Fructele nu sunt altceva decat apa cu zahar.

Cantitatile de vitamine si minerale nu sunt semnificative, cu exceptia fructelor de padure. In afara de vitamina C (foarte necesara, de altfel) sunt doar urme din alte vitamine. Nu tin de foame (se observa cantitatile uriase consumate).

De ce nu este indicata o slabire cu fructe?

A manca fructe in loc de „mancare” lasa corpul fara grasimi esentiale, proteine si alti nutrienti importanti. Se pierde masa musculara si astfel „uzina” in care caloriile pot fi arse. Deci apare si celebra „incetinire a metabolismului” si chiar rezistenta la insulina. Zaharul (cu diversele variatii: fructoza sau glucoza libere, sucroza sau diverse polizaharide) da un semnal corpului ca este timpul sa depuna grasimi, nicidecum sa le arda. Si este foarte usor sa mananci prea multe fructe, dupa cum se vede mai sus. Creierul are nevoie de aminoacizi pentru a produce neurotransmitatori, are nevoie de grasimi esentiale (omega 3), minerale. Nu se hraneste doar cu zahar, cum isi imagineaza unii sau unele. Cei mai multi „frugivori” ajung la deficite nutritionale sau abandoneaza ideea dupa o vreme si se ingrasa la loc.

Faptul ca o persoana este slaba nu inseamna ca este si sanatoasa pe termen lung. In special daca in dieta sunt si grasimi se poate ajunge la cresterea rezistentei la insulina si la ingrasare ulterioara. Sigur, exista si exceptii, dar ele pot fi amintite pentru orice tip extrem de alimentatie.

Ce si cate fructe mancam?

Fructele au si beneficii nutritionale, mai ales fructele mici, coapte la soare, bogate in antioxidanti si fitonutrienti. ...alegeti fructe bogate in antioxidanti si enzime, cum ar fi fructele de padure. Nu se poate vorbi despre „fructe” la modul general, fara a stabili exact tipul de fruct, cantitatile, ce alimente mananci in rest. Cand vine sezonul fructelor (vara) consumati cu moderatie si incercati sa eliminati alte surse de carbohidrati (cereale, cartofi, dulciuri) si sursele semnificative de grasime (unt, ulei, lactate grase), daca slabirea este scopul vostru. Daca fructele sunt sub forma de salata, smoothie sau suc, adaugam scortisoara sau turmeric, pentru a ajuta corpul sa foloseasca mai eficient insulina. Nu poti manca 200g de zahar (fie el si din fructe) pe langa o dieta „normala”. Dieta trebuie ajustata la consumul mare de fructe. Cele mai bune momente sunt dupa antrenament si dimineata.
Dintre fructe, cel mai bun indice de satietate il au portocalele. Adica te satura cel mai bine pentru un anumit numar de calorii. In general, dupa consumul de fructe intervine rapid foamea, in special in a doua parte a zilei.

De ce ne simtim bine cand mancam fructe?

Au gust bun, au carbohidrati simpli (fructoza, glucoza, zaharoza), au un continut mare de apa (multe persoane nu se hidrateaza suficient), au si antioxidanti, fitonutrienti care ajuta organismul sa functioneze bine.
Sa mănânci fructe e foarte bine și sănătos ,dar 1-2 fructe pe zi,adică 2-300 grame ,nu 2-3 kg sau un pepene întreg vara și nici o oala de cireșe .

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.6ab568fa44befb8e7bc19605c524892e.jpg
sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...