Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Câtă carne putem consuma într-un stil de viața sănătos ??


Monica Badea

Recommended Posts

Carnea este sursă de proteine, vitamina B12 şi fier

Carnea este o sursă bună de proteine, care ajută la refacerea ţesuturilor, de vitamina B12 şi fier.

Carnea este absolut necesară pentru copii şi adolescenţi deoarece sunt în perioada de creştere. Cei care nu consumă suficientă carne riscă să aibă probleme în dezvoltarea fizică şi a creierului.
Carnea este bună şi pentru rezistenţa organismului la maturitate şi creşterea în înălţime
Odata cu înaintarea în vârstă, cantitatea de carne consumată trebuie să se reducă, fiind înlocuită cu alimente de origine vegetală. Carnea nu trebuie asociată cu pâinea, pentru că riscaţi să aveţi o digestie greoaie şi nici cu cartofi prăjiţi....este asocierea cea mai greșita

Cel mai bine este să mâncaţi carnea cu legume preparate la cuptor sau fierte, cu salate de tot felul și cu crudități.

Una dintre cele mai sănătoase tipuri de carne este cea de curcan. Specialiştii îţi recomandă să consumi în special pieptul de curcan, deoarece conţine cele mai puţine grăsimi.
Poţi să mănânci în jur de 150-200 de grame de curcan pe zi, dar fără pieliţă. Pieptul este mai sănătos, în timp ce pulpele sunt mai bogate în grăsimi. Desigur, este vorba despre grăsimea ascunsă din fibrele musculare, care se vede doar la microscop.
La pui, cele mai nesănătoase sunt aripile, deoarece pieliţa nu poate fi eliminata
La fel ca şi cea de curcan, carnea de pui poate fi consumată zilnic, în aceeaşi cantitate. Spre deosebire de puiul de crescătorie, cel de curte are mai puţine grăsimi dacă nu este hrănit cu concentrate, pentru că face mai multă mişcare.
Carnea de porc, de miel şi de vită sunt cel mai puţin sănătoase. Carnea de porc este cea mai bogată în calorii şi conţine grăsimi saturate care pot provoca ateroscleroză.
Mănâncă doar 150-200 de grame de carne de porc, de maximum două ori pe saptamana de preferat la grătar sau fiarta...mușchi sau pulpa slaba .

Carnea de miel este grasă şi bogată într-un tip de proteine care se digeră greu.
Cei care consumă frecvent carne de miel pot face crize de gută.
Ca să eviţi orice pericol, consumă carne de miel o dată sau de două ori pe lună.

Carnea de raţă şi de gâscă este, de asemenea, grasă. Deoarece persistă mai mult în stomac, digestia se îngreunează .
Atunci când o consumi, ai grijă să fie pătrunsă bine, şi nu mânca mai mult de 4 ori pe lună.
Din categoria cărnurilor grase, specialiştii amintesc şi carnea de vită. Aceasta este bogată în grăsimi mononesaturate şi în calorii..consuma de maxim 4-6ori pe luna câte 150-200 grame.
In principiu cea mai buna de consumat fără restricții ar fi carnea de pește ,dar despre ea va vorbesc in alt articol .

Asadar poți consuma intre 150-350gr de carne pe zi (încadrându-se aici carne slaba si peste in cele mai dese cazuri ..)in funcție de kg,vârsta,activitate fizica,afectiuni medicale..

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.17f9ce188660049b0f37e092ad2afe08.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...