Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Cât de mult trebuie sa scazi caloriile pentru a slabi corect ?


Monica Badea

Recommended Posts

Drumul caloriilor

Din ce ai în farfurie se poate asimila mai mult sau mai puțin. Din ce s-a asimilat poate merge mai mult sau mai puțin spre depozit sau spre eliberarea energiei.
Și asta da, este reglat hormonal. Insulina, glucagonul, catecolaminele, testosteronul, hormonul de creștere, hormonii tiroidieni și mulți mediatori ai lor care fac reglajul fin.
Deci, ce e mai important în slăbire: dieta sau mișcarea?

E important ce vrea fiecare dintre noi să fie important. Sau ce poți face, orice e mai bine decât nimic. Dar dieta, sportul, odihna și evitarea substanțelor toxice au egală importanță.
Alimentele aduc substanțe necesare vietii. Unele sunt esențiale, altele condiționat-esențiale, altele neesențiale. Aminoacizii (proveniți din proteine), anumite tipuri de grăsimi, mineralele și vitaminele sunt considerate esențiale.
Chiar dacă toate pot fi echivalate cu un anumit conținut caloric, există totuși diferențe între drumurile pe care merg aceste „calorii”. Problema numărării caloriilor din proteine persistă, deși este demonstrat în mai multe rânduri că excesul din anumiți aminoacizi scurtează viața.

Se poate pune întrebarea: cât de jos poți merge cu aportul energetic pentru a susține o sănătate optimă? Cât de puțin poți mânca și totuși să aduci măcar nutrienții esențiali?

Deficitele pot fi vizibile și după mulți ani, influențând starea de sănătate pe termen lung.
Dar, cel mai mult, proporțiile de nutrienți vor influența evoluția pe termen mediu.

În viața reală oamenii sunt supuși tentațiilor, apetitului dereglat, variațiilor de dispoziție psihică, lipsei alimentelor potrivite și multor altor factori care sunt scoși din ecuație când un grup de test este ținut forțat pe un anumit regim. „Știința” arată clar că după astfel de regimuri forțate „pacienții” revin la greutatea inițială.

Așadar oricât de mult și repede vrei sa slăbești ,fă-o printr-un deficit caloric ,dar nu ajunge la mai jos de 1200-1300 calorii zilnic și ai grija la toți nutrienții necesari organismului ,altfel chinul tău va fi in zadar ,slăbești repede și nesănătos ,asimilezi la fel de repede și tot nesănătos ..nu-ți priva ogranismul ,nu-l șoca,la un moment dat el îți va face “plata” și vei redeveni ce ai fost(obez și cu ceva boli ),iar slăbirea după un efect yo yo este tot mai grea .
O viața sănătoasă ,fără abuzuri ,cu multă mișcare ,hidratare și odihna e tot ceea ce are nevoie omul modern.
Alege sa rămâi sănătos ,mananca ponderat și mișca-te cât mai mult .

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.691e841a81eb123c055c25119c4c180f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...