Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Un mic dejun corect,scade poftele de gustări nesănătoase!


Monica Badea

Recommended Posts

Nutritionistii recomanda consumul de proteine la micul dejun intrucat un mic dejun proteic scade pofta de dulce si dorinta de a servi gustari pe tot parcursul zilei.

Proteinele asigura senzatia de satietatea pentru cateva ore bune si reduc nevoia de a consuma gustari nesanatoase intre mesele principale ale zilei.

Idei gustoase si sanatoase de mic dejun proteic

Budinca de quinoa cu coacaze si nuci

Amesteca 1/3 cana de quinoa fiarta cu ¾ cana de iaurt grecesc, ¼ lingurita de esenta de vanilie si 1/8 lingurita de scortisoara. Pune un strat din acest amestec intr-un pahar, apoi creeaza un strat de nuci si coacaze, apoi inca un strat de iaurt cu quinoa si incheie cu nuci si coacaze deasupra.

Acest mic dejun are 328 de calorii si 25 de grame de proteine.

Sandvis cu ou fiert

Prajeste o felie de paine, unge-o cu branza Cottage saraca in grasimi si acoper-o apoi cu un ou fiert feliat. Vei obtine un mic dejun satios, care vine la pachet cu 303 calorii si 25 grame de proteine.

Sandvis cu unt de arahide

Unge doua felii de paine prajita cu cate o lingura de unt de arahide ori de migdale. Vei obtine astfel un aport proteic de 16 grame.

French toast cu scortisoara si iaurt

Inmoaie o felie de paine din faina integrala intr-un ou batut. Gateste painea intr-o tigaie antiaderenta bine incinsa. Dupa ce o lasi un minut pe fiecare parte si te asiguri ca oul este gatit in totalitate, pune felia de paine intr-o farfurie, pudreaz-o cu scortisoara si serveste-o cu ¾ cana de iaurt.

Vei obtine un mic dejun de 266 calorii, care contine 28 de grame de proteine.

Omleta cu ciuperci si rosii

Bate 4 albusuri de ou cu un galbenus. Pune ouale intr-o tigaie antiaderenta incinsa. Odata ce marginile capata crusta, adauga ½ cana de branza cottage saraca in grasimi, ½ cana de ciuperci feliate si ½ cana de rosii maruntite in centrul omletei. Dupa ce ouale sunt gatite, indoaie omleta la jumatate si ia-o din tigaie.

Acest mic dejun delicios contine 256 de calorii si 36 grame de proteine.

Iaurt cu seminte de in si nuci

Nucile si alunele contin cantitati mari de acizi grasi Omega-3, care sunt extrem de sanatosi pentru inima ta. Amesteca ¾ cana de iaurt grecesc cu 7 nuci maruntite si 2 lingurite de seminte de in. Poti servi iaurtul decorat cu cateva fructe deshidratate pentru o portie de fibre. Acest mic dejun sanatos vine la pachet cu 278 de calorii si 24 de grame de proteine.

Sandvis cu ou ochi si patrunjel

Prajeste o felie de paine din faina integrala cu seminte. Intr-o tigaie antiaderenta prepara un ou ochi fara ulei. Unge felia de paine prajita cu o lingurita de avocado pasat. Adauga peste si oul prajit, pe care il vei asezona cu sare, piper, patrunjel proaspat si, daca doresti, cu ceapa verde. Acest mic dejun nu are mai mult de 226 calorii, insa contine 11 grame de proteine.

120973403_1688680311289510_1158931748021242008_n.jpg.ec2cdacb603231296d6eef205ee34424.jpg
sursa

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...