Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

MENIU DE SLĂBIT !


Monica Badea

Recommended Posts

Ca să înțelegi mai bine cum trebuie să arate un plan alimentar echilibrat, care să asigure organismului substanțele nutritive de care are nevoie, îți prezint în continuare un meniu complet pentru o săptămână. Nu sunt specificate cantitățile exacte, întrucât suntem cu toții diferiți. Mărimea porției trebuie ajustată de fiecare persoană în parte, în funcție de obiective, nevoile individuale și nivelurile de activitate fizică. 
ATENȚIE LA CANTITĂȚI 

Ziua 1

Mic dejun: omleta cu spanac și roșii

Prânz: salată de ton cu salată verde, castravete și roșii

Cină: fasole verde și „orez” de conopidă(conopida fiarta sau cruda)

Gustari :felii de mere și unt de arahide

Ziua 2

Mic dejun: terci de ovăz cu lapte, garnisit cu afine și semințe

Prânz: lipie cu legume și humus

Cină: somon la cuptor în crustă de susan, cu broccoli și piure de conopida 

Gustari :mere și caju sau migdale 

Ziua 3

Mic dejun: pasta  de avocado și un ou poșat pe o felie de pâine de secară prăjită

Prânz: salată de quinoa cu broccoli gratinat și piept de pui 

Cină: pui la tigaie fără ulei și o leguma 

Gustari :fructe de pădure și iaurt natural

Ziua 4

Mic dejun: smoothie de legume ,fructe de pădure și lapte de ovăz(sau apa)

Prânz: salată cu carne de pui la grătar, salată verde ,ceapa si castraveți 

Cină: legume la cuptor, cu linte  fiartă și ficatei de pui la cuptor 

Gustari :rondele de orez integral cu unt de migdale si fructe 

Ziua 5

Mic dejun: clătite din făină de hrișcă cu zmeură și iaurt grecesc

Prânz: ciorbă de legume cu 2 felii de pâine 

Cină: pește și salată de crudități

Gustari :ou fiert …fructe 

Ziua 6

Mic dejun: felii de mere cu unt de arahide si terci de ovăz 

Prânz: mâncare de mazăre si alte legume 

Cină: piept de pui și salată verde

Gustari :bomboane de ovăz sau un baton …mere 

Ziua 7

Mic dejun: brioșe cu ouă și legume

Prânz: quinoa cu tofu crocant, felii de castravete si ou

Cină: Paste de dovlecei cu sos bolognese în varianta vegetariană, cu linte roșie

Gustari :bastonașe de morcov și  fructe .


După cum observați am scris la gustari o singura rubrica ..la 10 consumați fructele(nu mai mult de 300gr) iar la 16 ceea ce se mai afla in meniu in afara de fructe(la rubrica gustari)
-minim 2 l de apa pe zi 
-cafea si ceai neîndulcit la orice ora ,îndulcite doar odată cu mesele 
-pâine puteți consuma zilnic 2 felii dar nu albă si nu la cina.
-mișcare minim 30 de minute pe zi 
-odihna minim 7 ore pe noapte 
-pentru controlarea portiilor folosiți farfurii mai mici 
-nu uitați ca principala problema a omenirii este cantitatea de mâncare ..nu ne infometam dar nici nu umplem stomacul ,mâncam decent in Porții mici .

CC3386DF-A89B-4CBF-885F-BB87D5D4CB9C.jpeg

  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...