Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Exercitii pentru dureri de spate care se pot face acasa


Pastorel Matis

Recommended Posts

Exerciţii pentru spate – ce tipuri de exerciţii putem face în casă

Antrenamentul pentru muşchii spatelui este esenţial în păstrarea unui spate sănătos şi a coloanei vertebrale drepte. Dacă nu ai experienţă sau nu eşti obişnuită cu efortul fizic susţinut, este important să începi cu exerciţii uşoare şi cu un număr redus de repetări.

Fie că lucrăm de acasă sau de la birou, mulţi ne confruntăm cu aceeaşi problemă: un spate anchilozat sau chiar cu dureri. Iar acum, de când cu pandemia de coronavirus, e şi mai complicat pentru că nu mai putem merge la sala de sport, înot şi nici măcar la plimbare nu putem ieşi pentru a ne mai dezmorţi oasele. Nu e o surpriză dacă vă spun că trebuie să luăm măsuri înainte să ajungem în situaţii disperate, aşa că am pregătit o serie de exerciţii pentru spate pe care le putem face acasă şi care să nu ne pună la grea încercare pe cei mai nepregătiţi din punct de vedere fizic.

Înainte de orice antrenament, indiferent de cât de lejer sau de extenuant poate fi, este obligatoriu să efectuăm încălzirea. Încălzirea muşchilor nu este un moft, ci o necesitate. Este cea care ne fereşte de accidente şi ne pregăteşte corpul să intre în starea de antrenament. Internetul este plin de clipuri dedicate încălzirii, aşa că nu poţi spune că nu ştii ce şi cum să faci. Până îţi găseşti tu unul pe plac, îl poţi folosi pe acesta.

Aşa cum spuneam, antrenamentul pentru muşchii spatelui este esenţial în păstrarea unui spate sănătos şi a coloanei vertebrale drepte. Dacă nu ai experienţă sau nu eşti obişnuită cu efortul fizic susţinut, este important să începi cu exerciţii uşoare şi cu un număr redus de repetări. Ştim că poate fi provocator să încerci să lucrezi cât mai mult din prima zi, dar în felul acesta ai şanse mari să te alegi cu o febră musculară pe cinste care îţi va tăia elanul pentru următorul antrenament.

Iată câteva exerciţii pentru spate ce pot fi făcute de oricine fără prea mare greutate:

1.

 

 

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

32.

33.

34.

35.

 

36.

37.

38.

39.

 

40.

41.

42.

43.

44.

45.

46.

47.

48.

49.

50.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sursa

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...