Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Cum slăbești eficient și rapid,in 10 pași!


Monica Badea

Recommended Posts

Iata 10 sfaturi pentru a slabi mai repede dacă ești la început ,dar și sănătos

Mancati un mic dejun bogat in proteine. Un mic dejun bogat in proteine ar putea reduce poftele si aportul de calorii pe parcursul zilei.

Evitati bauturile zaharoase si sucul de fructe. Acestea sunt printre cele mai ingrasatoare lucruri pe care le puteti pune in corp.

Beti apa inainte de masa. Un studiu a aratat ca un pahar de apa apa cu o jumatate de ora inainte de mese a crescut pierderea in greutate cu 44% pe parcursul a 3 luni.

Alegeti alimente care sa cada in greutate. Unele alimente sunt mai bune pentru pierderea in greutate decat altele. Iata o lista de alimente bogate in fibre care pot sa va ajute sa pierdeti in greutate.

Mancati fibre solubile. Studiile arata ca fibrele solubile pot favoriza pierderea in greutate. Suplimentele de fibre pot fi de asemenea de ajutor.

Beti cafea sau ceai. Cofeina iti imbunatateste metabolismul cu 3–11%.

Bazati-va dieta pe alimente intregi. Sunt mai sanatoase si mult mai putin susceptibile de a provoca supraalimentare decat alimentele procesate.

Mancati incet. Mancarea rapida poate duce la cresterea in greutate in timp, pe cand consumul lent te face sa te simti mai plin si stimuleaza hormonii de reducere a greutatii.

Cantariti-va in fiecare zi. Studiile arata ca persoanele care se cantaresc in fiecare zi sunt mult mai susceptibile sa piarda in greutate.

Odihniti-va corect. Somnul este important din multe motive, iar privarea de somn este unul dintre cei mai mari factori de risc pentru cresterea in greutate.

Cat de repede veti slabi?
Puteti slabi 3 – 5 kilograme – uneori mai mult – in prima saptamana a planului de dieta, apoi puteti pierde in greutate in mod constant dupa aceea.

Daca sunteti nou la dieta, pierderea in greutate se poate intampla mai repede. Cu cat trebuie sa pierzi mai multa greutate, cu atat o vei pierde mai repede.

In primele zile, s-ar putea sa va simtiti un pic ciudat. Corpul dvs. este obisnuit sa consume carbohidrati si, in schimb, poate sa obisnuiasca sa arda grasimi.

Unii oameni experimenteaza „dieta ketogenica” sau „dieta scazuta in carbohidrati”. De obicei, se termina in cateva zile.

Dupa primele zile, majoritatea oamenilor raporteaza ca se simt foarte bine, cu mai multa energie decat inainte.

In afara de pierderea in greutate, dieta cu continut scazut de carbohidrati va poate imbunatati sanatatea in mai multe moduri:

nivelurile de zahar din sange tind sa scada semnificativ in cazul dietelor cu continut scazut de glucide
trigliceridele tind sa scada
Colesterolul LDL (rau) scade
Colesterolul HDL (bun) creste
tensiunea arteriala se imbunatateste semnificativ
Dietele cu continut scazut de carbohidrati pot fi la fel de usor de urmarit ca si dietele cu continut scazut de grasimi

Acum ca ai invatat cum sa slabesti rapid, nu trebuie decat sa te tii de acest plan pentru a obtine rezultate. Prin reducerea glucidelor si scaderea nivelului de insulina, veti avea probabil apetit si foame reduse. Acest lucru elimina principalele motive pentru care este deseori dificil sa mentii un plan de pierdere in greutate.

In acest plan, puteti manca probabil alimente sanatoase pana cand veti fi plin si veti pierde in continuare o cantitate semnificativa de grasime.

Scaderea initiala a greutatii apei poate duce la o scadere in cateva zile. Pierderea de grasime dureaza mai mult.

Studiile care au comparat dietele cu continut scazut de carbohidrati si cu continut scazut de grasimi sugereaza ca o dieta cu continut scazut de carbohidrati te poate face chiar sa pierzi pana la doua pana la trei ori mai mult in greutate decat o dieta tipica cu continut scazut de grasimi, cu restrictii calorice.

2020349468_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.330e2d3290399c6e56e141d0dd3c0ed0.jpeg
sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente : -4 oua -400 gr Branza dulce -400 ml iaurt -25 gr faina (puteți pune de care doriți ) -50 gr amidon de porumb -100 gr îndulcitor (eritritol folosesc eu..sau 70 gr zahăr) -esența Mod de preparare : Într-un vas încăpător am pus Branza dulce ,iaurtul ,indulcitorul și esența și le-am frecat bine (se poate și cu mixerul ),după omogenizare am adăugat faina și amidonul și am amestecat energic (nu necesita praf de copt ) Într-un alt bol am bătut bine (tot cu mixerul ),ouăle (întregi ,nu am separat albușurile de gălbenușuri ) pâna când au început sa se albească (cam 5-6 minute ),apoi le-am incorporat in compoziția de brânză și iaurt ..am amestecat cu o lingura de lemn ,ușor (de jos in sus ) Am pus compoziția in tava(eu am folosit una de Silicon și nu a mai necesitat hârtie de copt) și am copt pt 20 de minute la 200 gr ! După ce am oprit cuptorul ,am mai lăsat câteva minute prăjitura acolo ,apoi am scos-o și am lăsat-o sa se răcorească bine ,după care i-am pus deasupra nuca de cocos (puteți pune orice peste ea..dulcețuri ,ciocolata topita,fructe nuca măcinată ) Am tăiat prăjitura după ce a fost bine răcita (cel mai bine e sa fie lăsată la frigider peste noapte sau măcar 2-3 ore )!
    • Ingrediente: -orez (integral ,alb,brun ,bulgur) -apa -ulei -sare -zeama de lămâie -lapte vegetal (eu am folosit de ovăz) Mod de preparare Punem orezul la fiert în apa (la fel cum procedam la un pilaf ) Când orezul este gata fiert îl dăm la rece ! Începem pregătirea smântânii: -3 linguri pline cu vârf de orez fiert ,100 ml lapte vegetal ,50 ml ulei ,sare ,zeama de lămâie ..totul la blender ! Mixam pana când obținem o pasta groasa care poate fi folosită atât ca smântâna pentru preparate de post sau nu..sau o putem transforma in maioneza (adăugăm muștar sau turmeric pt culoare )..dacă ne dorim cantitate mai mare dublam sau Triplam cantitățile urmând același procedeu !
    • Buna ziua Mihaela Florescu,
    • Buna ziua,ma numesc Mihaela Florescu, am 48 de ani,sunt din Giurgiu.   
    • Ingrediente -50 gr făina integrala (sau de care doriți ) -50 gr amidon de porumb -4 oua -1 praf de sare -100 gr îndulcitor eritritol sau 80 gr zahăr Preparare : Am mixat albușurile spuma (cu un praf de sare),apoi am adăugat îndulcitorul sau zaharul și am mixat pana când am obținut o bezea tare ! Am incorporat și gălbenușurile ,apoi am adăugat amidonul de porumb și făina ! Am pus compozitia in tava pe hârtie de copt si am copt la 200 gr pt 15 minute (verificăm periodic ) Iese o foaie de pișcot subțire (nu se adauga niciun agent de creștere ) Crema : -600 gr Brânza dulce (Riccota sau mascarpone ) -5 linguri miere -esența de vanilie Crema de oua -2 oua întregi -2 gălbenușuri -100 gr îndulcitor eritritol sau 80 gr zahăr Preparare crema de oua : Am amestecat bine ouale cu îndulcitorul si le-am pus la bain marie ..am ținut pe foc ,pana când au început sa facă o spuma (nu le gătim prea mult pt ca nu ne dorim o omleta ) Am pus crema de oua la rece (20 de minute )după care am amestecat-o cu crema de brânza ! Am început apoi sa montez prăjitura :- 1 strat de blat (am taiat in doua blatul de piscot),unul de crema ,apoi iar un strat de blat și iar unul de crema ..deasupra am presărat cacao !
×
×
  • Create New...