Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Ce mănânc la cina ca să slăbesc ?-10 idei de mese!


Monica Badea

Recommended Posts

Ca sa nu mai cazi prada inspitelor la ceas de seara, am adus 10 retete pentru cina, care te ajuta sa slabesti:

1). Piept de pui cu legume la tigaie si salata de varza cu marar – pentru pregatire ai nevoie de doar 2 linguri de ulei de masline. Poti pregati puiul separat de legume sau il poti taia fasii si pregati in combinatie cu legumele. Ca legume poti alege: mazare, morcov, broccoli, fasole verde, conopida. Puiul iti asigura doza de proteine, legumele si salata de varza sunt surse de carbohidrati buni si fibre.

2). Dorada la cuptor(sau orice alt peste slab ) cu salata de morcov si telina – pe langa faptul ca reteta se pregateste foarte usor, respectiv pui dorada la cuptor si razi legumele, aceasta este o sursa de nutrienti, perfecta pentru o cina usoara.

3). Carne ,chiar și  de porc la tigaie cu salata verde si legume – simplu de pregatit, savuros si nutritiv. Pentru salata verde cu legume ai nevoie de: salata verde, zeama de lamaie, castravete, ardei gras, ceapa verde si ridichi. Carnea nu are nevoie de ulei pentru a fi pregatita, deoarece aceasta isi va lasa propria grasime in tigaie.

4). Salata asortata cu ton – aceasta reteta pentru cina va include: salata verde, rucola, ridichi, castravete, ardei gras, rosii cherry (nu mai mult de 2-3 rosii), ton in suc propriu, lamaie, patrunjel, masline.

5). Salata de valeriana cu spanac – valeriana si spanacul se gasesc sub forma proaspata pe tot parcursul anului, gratie hypermarketurilor. Acele caserole cu salate sunt extrem de practice si ne asigura in orice sezon o sursa de fibre. La aceasta salata poti adauga, pe langa cele doua tipuri de salata, si fructe de mare trase la tigaie sau pui tras la tigaie, masline, ceapa, ardei, morcov. Asezoneaza cu o lingura de ulei de masline si putina zeama de lamaie si vei avea o cina hranitoare.

Ai observat regulile dupa care am intocmit aceste retete? Daca nu, citeste mai departe si afla cum poti construi chiar tu o cina hranitoare, care te ajuta sa slabesti!

6). Salata calda de legume cu vita la cuptor – in timp ce vita se rumeneste in cuptor, taie fasii 2 morcovi, niste telina si o ceapa si adauga-le in tigaia incinsa (in care ai pus o lingura de ulei de masline), alaturi de fasole verde. Asezoneaza dupa gust cu sare, piper, curry si serveste salata calda impreunca cu o portie de vita la cuptor.

7). Salata cu macrou afumat – O salata generoasa, cateva masline, ceapa, macrou afumat taiat bucati, ceapa verde, patrunjel, 2 rosii cherry. Cateva ingrediente si pregatesti o cina gustoasa.

8). Ciorba de loboda cu ceapa verde – Ca sa pregatesti o ciorba de loboda numai buna pentru a te ajuta sa slabesti ai nevoie de ceapa, morcov, bors/lamaie, loboda, fasole verde, ardei gras. Nu iti recomandam sa adaugi cartofi albi sau orez, deoarece aceste alimente contin carbohidrati rai.

9). Copanele de pui la cuptor cu muraturi – Pune intr-o cratita 2 copanele de pui, alaturi de un morcov taiat cuburi mari, o ceapa si 3 catei de usturoi in coaja, si da la cuptor pana se rumenesc. Mananca cu niste muraturi asortate, pregatite in casa.

10). Cotlet de porc la tigaie cu salata verde – Cotletul de porc nu are nevoie de ulei pentru a fi gatit, iar in salata poti adauga si patrunjel, ceapa, castravete, ardei, ciuperci, masline.

Dupa ce reguli am alcatuit aceste retete de cina, care te ajuta sa slabesti?

In mare, o cina trebuie sa fie saraca in carbohidrati, bogata in fibre si cu o cantitate potrivita de proteine. Asadar, redu cantitatea de carbohidrati (fainoase/paine/orez), adauga proteine (carne, ciuperci, broccoli, etc.) si fa-ti o salata bogata in fibre (salate, frunze).

Nu uita sa te hidratezi corespunzator pe parcursul zilei, sa dormi minim 7 ore in fiecare noapte si sa faci sport macar de 2 ori pe saptamana. Tine cont de aceste sfaturi si rezultatele nu vor intarzia sa apara .

534479326_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.8dafff4467ab34b6d45818c4f0ed2648.jpeg

sursa

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...