Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

6 combinații perfecte pentru slăbit!


Monica Badea

Recommended Posts

Ca să obţii rezultatele dorite trebuie să te asiguri că ai o dietă echilibrată pe care o poţi urma oricând şi pe o perioadă nelimitată. Numai acest fel de a mânca sănătos, echilibrat şi conştient te va ajuta să slăbeşti şi să te menţii la greutatea corporală dorită. De aceea, este foarte important să introduci alimentele integrale în regimul tău alimentar, să le eviţi pe cele procesate din comerţ (în special dulciurile, produsele de panificaţie şi de patiserie) şi să ai trei mese principale pe zi formate din ingrediente care furnizează corpului nutrienţii de care are nevoie.

Pe lângă aceste reguli pe care trebuie să le priveşti nu ca pe o dietă care te restricţionează să mănânci ceea ce doreşti, ci ca pe o schimbare în alimentaţia ta, mai trebuie să cunoşti câteva combinaţii de alimente pentru slăbit. Aceste mici trucuri te ajută să intensifici arderea grăsimilor și să slăbești sănătos.


6 combinații de alimente pentru slăbit

 

1. Terci de ovăz plus unt de arahide

Dacă mănânci ovăz dimineața vei furniza corpului vitamine, minerale, fibre și antioxidanți. În plus, el este recunoscut pentru fibrele solubile, numite beta-glucan, care reduc colesterolul rău și nivelul glicemiei, au grijă de sănătatea sistemului digestiv și conferă o senzație intensă de sațietate.

Adaugă peste terciul de ovăz o lingură cu unt de arahide natural, care conține doar arahide, și vei avea un mic dejun complet
Untul de arahide este o sursă foarte bună de proteine vegetale, dar în același timp este sărac în carbohidrați și bogat în grăsimi sănătoase. De asemenea, el este potrivit persoanelor cu diabet zaharat de tip 2 sau celor care au o dietă săracă în carbohidrați.


2. Morcovi plus tahini

Este o combinație la care poți apela pentru gustările dintre mese. Trebuie să mănânci morcovi când ții dietă pentru că aceștia au 10% carbohidrați, dar aduc fibre, zaharuri simple și au un indice glicemic scăzut. Prin urmare, sunt perfecți pentru cei care vor să slăbească. În plus, morcovii mai sunt o sursă excelentă de vitamina A sub formă de betacaroten, vitamine din complexul B, vitamina K și potasiu. Dacă mănânci morcovi la masa principală te vei simți sătulă o lungă perioadă de timp, fără să depășești numărul caloriilor alocate.

Combină morcovii cu tahini (pastă de susan) pentru că este o sursă bună de proteine vegetale, grăsimi sănătoase și mult calciu.
Pasta de susan te împiedică să mănânci exagerat, ajutând la slăbit, dar în același timp mai are efect antiinflamator și protejează sistemul digestiv.


3. Somon plus sparanghel

Este o combinaţie perfectă pentru persoanele care vor să slăbească. Somonul furnizează grăsimi bune şi proteine, iar sparanghelul aduce fibre şi proteine care ajută corpul să scape de retenţia de apă. De asemenea, ambele ingrediente sunt recunoscute pentru efectul benefic în curele de slăbire, stimulând arderea grăsimilor. Consumă-le împreună, însă de preferat făcute la abur sau la cuptor, nicidecum prăjite.


4. Spanac plus măr plus ghimbir

Spanacul este sărac în carbohidrați, dar extrem de bogat în fibre insolubile care sunt benefice pentru o digestie bună. El furnizează carotenoizi, vitamina C, vitamina K, acid folic, fier și calciu. El se combină bine cu merele care au 85% apă, sunt sărace în calorii, au multe fibre și mențin senzația de sațietate.
La aceste două ingrediente mai poți să adaugi ghimbirul care accelerează arderile metabolice și este deosebit de util atât pentru slăbit cât și pentru a calma diverse probleme digestive.


5. Smochine plus nuci braziliene

Smochinele proaspete au puține calorii, nu conțin grăsimi și sunt excelente pentru o gustare. Ele furnizează corpului fibre care combat constipația și generează o senzație de sațieteta de lungă durată. Combină smochinele proaspete cu nucile braziliene crude care sunt bogate în fibre și seleniu. Cercetările arată că un consum regulat de nuci braziliene poate să fie de folos persoanelor care urmează o cură de slăbire, deoarece conferă sațietate și împiedică alegerea unr gustări nesănătoase.


6. Ou plus avocado

Este una dintre combinațiile perfecte pentru slăbit. Ouăle sunt bogate în proteine și țin foarte mult timp de foame, astfel că nu vei fi tentată să ronțăi tot felul de gustări nesănătoase.
În plus, te poți baza pe ouă atunci când vrei să slăbești pentru că nu au multe calorii și te ajută să mănânci mai puțin pe parcursul zilei. Combină ouăle cu avocado care conține grăsimi bune și te ajută să dai jos kilogramele în plus.

410119976_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.3b66d905c5537fc2f516000fc753bbc5.jpeg

sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
    • Buna Carmen, mult inainte! Bun venit alaturi de noi 
    • buna, sunt Carmen , am inca 58 de ani   
×
×
  • Create New...