Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

12 reguli pentru succesul în dietă!


Monica Badea

Recommended Posts

Obezitatea şi supraponderabilitatea sunt două dintre cele mai grave probleme la nivel mondial. Dacă în trecut vorbeam despre lipsa conştientizării acestei probleme globale, în prezent o mare parte dintre persoanele supraponderale şi obeze urmează diferite regimuri pentru a pierde în greutate.

Cu toate acestea, rezultatele vizibile întârzie să apară deoarece majoritatea persoanelor cu probleme de greutate aleg soluţii „simpe şi rapide" pentru a slăbi, fără a conştientiza faptul că trebuie să îşi schimbe stilul de viaţă pentru a obţine rezultate cât mai eficiente şi de durată.

Dieta cu 12 reguli,ajută persoanele supraponderale să slăbească pe termen lung, dar şi să prevină bolile. Iată regulile de bază:

Regula nr.1 Exclude complet din meniu alimentele rafinate: zahărul, făina, sarea extrafină, margarina, uleiul rafinat.

Regula nr.2 Exclude din meniul zilnic alimentele cu aditivi (E-uri)

Regula nr.3 Alimentele permise în timpul dietei sunt cerealele integrale, frctele, legumele zarzavaturile, lactate dar preferabil cele fermentate (iaurt, chefir, sana, lapte bătut, brânză de vaci), ouă ,ciuperci, miere, peşte (2-3 mese pe săptămână), carne (1-2 mese pe săptămână)

Regula nr.4 Alimentele pe care le consumi trebuie să fie de cea mai bună calitate: bio sau tradiţionale

Regula nr.5 Ideal, ar trebui să iei 3 mese principale pe zi: între orele 8-19, pentru a nu suprapune fazele de ingestie, absorbţie, metabolizare şi eliminare

Regula nr.6 Dimineaţa pe stomacul gol, bea 300-400 ml de apă plată

Regula nr.7 Între mese, consumă sucuri proaspete sau ceaiuri de fructe

Regula nr.8 Cerealele, legumele, carnea şi peştele se prepară cu tratamente termici uşoare: cuptor, aburi, fierbere. Celelalte alimente se consumă crude, cu excepţia persoanelor care au afecţiuni gastrointestinale

Regula nr.9 În alimentaţie trebuie să predomine cerealele şi fructele

Regula nr.10 Cantitatea porţiilor se calculează în funcţie de obiceiurile alimentare din trecut: pentru a pune organismul în dificultatea şi pentru a-l determina să consume din rezervele proprii, trebuie să te raportezi la propriile obiceiuri alimentare şi să reduci cu 25-50% raţia alimentară faţă de obiceiul de până acum

Regula nr.11 Foarte important: trebuie să mesteci îndelung fiecare bol alimentar (de 10-15 ori) înainte de a-l înghiţi

Regula nr.12 Mergi pe jos (la pas) câte 30-60 de minute zilnic.

279733557_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.a9d1ef255a79cec5bab4b301314f6a2d.jpeg

sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Buna Dana, bun venit alaturi de noi 
    • Bună ziua! Mă numesc Dana, sunt din nord-vestul României. Vă urmăresc de mai mult timp pe Facebook și acum am decis să mă înscriu în forumul d-voastră.
    • Ingrediente: -200 gr făină de năut -60 gr fulgi de ovăz măcinați -10 gr semințe de in măcinate -10 gr semințe de dovleac și floarea soarelui,râșnite ..acestea sunt opționale ! -pătrunjel uscat -sare -usturoi pudră -semințe de susan (opțional ) -450 ml apă fierbinte dar nu clocotită Se amestecă totul și se lasă 15 minute la odihnă. Apoi se formează burgerii cu mâinile umede și se coc în tigaie antiaderenta sau la cuptor..în tigaie eu i am făcut câte 3 minute pe fiecare parte !
    • Ingrediente: -500 gr făină integrală -100 gr ulei de cocos (cantitate în stare solidă ) -1 linguriță bicarbonat -2 ouă -300 ml iaurt Se amestecă toate ingredientele și se frământă 5 minute (în cazul în care vi se pare puțin sfărâmicios,mai adăugați puțin iaurt ) Dăm coca la rece minim 2 ore (cea mai fragedă iese când sta peste noapte la frigider ) Întindem pe masa de lucru o foaie  nu prea groasă și tăiem în forme de triunghi pt a putea face Cornulețe ! Eu am umplut și cu rahat și cu smochine din dulceață (dulceață de smochine întregi )dar puteți face Cornulețe cu orice vă place ! Am copt cornulețele la 180 de grade pentru 25 de minute și le-am tăvălit(după răcire ) prin îndulcitor eritritol pe care l-am râșnit în râșnița de cafea!
    • multumesc, cedeti ca puteti sa-mi dati un sfat, cum sa fac sa nu mananc noaptea?
×
×
  • Create New...