Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Factorii cheie pentru arderea grăsimilor!


Monica Badea

Recommended Posts

Data viitoare când veți dori să vă aprovizionați cu alimente care  ard grăsimile,  nu uitați să le adăugați și pe următoarele pe lista dumneavoastră de cumpărături: Ciocolată neagră
Într-adevăr, dulcele dumneavoastră preferat ar putea facilita arderea grăsimilor.

Stresul a fost asociat cu un metabolism lent
Prin minimizarea hormonilor de stres în organism, rata metabolică este accelerată. Un studiu arată, de asemenea, că ciocolata neagră  conține cafeină și teobromină.

Arderea grăsimilor prin accelerarea metabolismului: care sunt factorii cheie

Acești compuși cresc metabolismul și contribuie la stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor grăsimilor. Într-un studiu separat, adultii care au mâncat ciocolată neagră în mod regulat erau mai supli decât cei care s-au abținut de la ciocolată.

Acest lucru, în condițiile unui consum similar de energie și calorii pe parcursul studiului.

Ouă
Ouăle reprezintă o masă completă într-un pachet mic. Ele conțin toți cei nouă aminoacizi esențiali necesari refacerii și creșterii masei  musculare. De asemenea, ajută mult la arderea grăsimilor.
Semințe de susan Semințele de susan conțin nutrienți numiți lignani.

Acești compuși stimulează arderea grăsimilor prin creșterea enzimelor hepatice. Aceste enzime descompun grasimile și reduc nivelul  colesterolului  în organism. Semințele de susan contin, de asemenea, un nivel echilibrat de acizi grași esențiali și proteine.

Numeroase studii arată că acești compuși stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor la îmbunătățirea  metabolismului. Semințele  de susan sunt pline de fibre care imbunătățesc tranzitul intestinal.
De asemenea, acestea vă oferă sațietate și inhibă absorbția totală a grăsimilor în sânge.
Ardei gras
Știați că  ardeiul gras este bogat  în  vitamina C?

Vitamina C acționează ca un antioxidant. Acesta protejează celulele de efectul  nociv al  radicalilor liberi. De asemenea, păstrează pielea curată și oasele sănătoase. Un studiu a constatat că persoanele cu un nivel ridicat de vitamina C în sânge au mai puțină grăsime corporală. Ardeiul gras  este, de asemenea, o sursă bogată de carnitină. Aceasta este o moleculă care ajută mușchii să ardă grăsimea ca să obțină energie, accelerând metabolismul.

Fulgi de ovăz
Niciodată nu vă veți mai uita la fel la  fulgii de ovăz de dimineață!
Fulgii de ovăz  au un conținut mare de fibre. Fibrele încetinesc digestia amidonului în intestin. Amidonul crește  nivelul de glucoză, ceea ce duce la poftele alimentare intense. Când nu veți mai simți dorința puternică de alimente dulci sau sărate, veți pierde mai mult  în greutate și veți face alegeri alimentare mai bune.
Fulgii de ovăz scad, de asemenea, colesterolul rău și protejează împotriva cancerului. Ovăzul este, de asemenea, bogat în vitamina E, proteine și minerale benefice.
Toate aceste substanțe mențin organismul sănătos în timpul eliminării toxinelor din colon și intestin.

2099003901_WhatsAppImage2021-12-26at20_08_46.jpeg.9ee3d17b17942f95612502d09494da86.jpeg

sursa

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...