Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

CATEGORII DE ALIMENTE CARE ÎNGRAȘĂ!


Monica Badea

Recommended Posts

Sigur, cantitatea contează, pentru că o cantitate mai mare de mâncare înseamnă mai multe calorii. Dar anumite alimente sunt extrem de calorigene și este bine să le vezi cât mai rar în farfurie dacă vrei să slăbești sau să îți păstrezi silueta.

Mezelurile și diferite preparate din carne

Rețeta de fabricare a mezelurilor include întotdeauna multă grăsime (slănină). Asta face ca mezelurile să aibă foarte multe calorii. Foarte rar sunt mezeluri cu mai puține calorii, de regulă cele de tip crud uscat.

Calorii pateu de ficat: 320 kcal/100 g

Calorii parizer porc: 280 kcal/100 g

Calorii parizer dietetic: 250 kcal/100 g

Calorii cârnați crud uscați: 550 kcal/100 g

Calorii salam Sibiu: 500 kcal/100 g

Calorii salam de vara: 420 kcal/100 g
Calorii prosciutto: 220 kcal/100 g

Calorii Sunca de Praga: 110 kcal/100 g

Pizza

Depinde cum o prepari și ce topping-uri folosești. Dar chiar și cea mai simplă pizza (margherita) are multe calorii. Iar la noi în țară este apreciată o pizza cu atât mai mult cu cât este mai… încărcată, deci cu mai multe calorii. În plus, e greu de conceput faptul că cineva se poate opri după o porție mică. De cele mai multe ori ai să mănânci cel puțin 200 de grame.

Calorii Pizza Margherita: 200 kcal/100 g

Calorii Pizza Salami: 250 kcal/100 g  

Mâncarea fast-food

Aceasta este un adevărat iad al caloriilor, din cauza ingredientelor numeroase, pline de grăsimi și carbohidrați rafinați.

Calorii burger: 300 kcal/100 g

Calorii shaorma cu de toate: 238 kcal/100 g (are cel puțin 300 g)

Calorii aripioare picante: 200 kcal/100 g

Cartofii prăjiți

Mulți îi consideră o mâncare adictivă și, la fel ca în cazul pizzei, nu vei mânca doar doi-trei. Cartofii prăjiți au foarte multa grăsime, iar dacă îi pui lângă un burger sau într-o shaorma, valoarea calorică a mesei va ajunge la un nivel imens.

Calorii cartofi prăjiți: 320 kcal/100 g

Mâncarea tradițională românească

La fel ca mare parte din bucătăriile tradiționale, și cea românească este foarte nesănătoasă și calorigenă.

Calorii sarmale: 150 kcal/100 g

Calorii fasole cu ciolan: 110 kcal/100 g

Calorii ciorbă de burtă: 73 kcal/100 g

Calorii mămăligă: 80 kcal/100 g

Băuturile răcoritoare cu zahăr

Au până la 50 kilocalorii/100 ml. Și e clar că nu vei bea doar un păhărel. Vei bea măcar un pahar mare, care aduce 250 kilocalorii, pe care nici măcar nu ai  cum să le simți. Și când te gândești că la 250 de kilocalorii ai putea mânca o salată delicioasă…

Calorii cola: 38 kcal/100 ml

Gustările dulci

Biscuiții, napolitanele, fursecurile, gogoșile sunt produse constituite din grăsime și zahăr, ceea ce poate duce exclusiv la un număr uriaș de calorii. E greu de aproximat câte, dar de exemplu biscuiții simpli au 340 kilocalorii/100 g și chiar și biscuiții care conțin fibre, cei cu multicereale pot ajunge, în funcție de rețetă, la 450 kilocalorii.

Calorii gogoși simple: 370 kcal/100 g

Calorii napolitane învelite în ciocolată: 480 kcal/100 g

Calorii biscuiți cu cremă: aprox. 420 kcal/100 g

Înghețata

Mai ales cea tradițională, are la bază derivate lactate grase. Sunt deserturi mai calorigene decât înghețata, însă ea este adesea consumată în cantități foarte mari cu ușurință, de aici și problemele pentru siluetă.

Calorii înghețată: 220 kcal/100 g

Ciocolata

Cea amăruie este într-adevăr sănătoasă. Dar indiferent de tip, tot “sare” de 500 de kilocalorii/100 g. Și se știe că nimeni nu se poate abține după un rând de tabletă. Iar dacă e vorba de ciocolată cu diferite adaosuri, numărul de calorii crește.

Calorii ciocolată cu lapte: 535 kcal/100 g

Calorii ciocolată neagră: 527 kcal/100 g

sursa

144139731_WhatsAppImage2023-02-01at22_22_56.thumb.jpeg.3a044378daa453138a0dc73c1ddccfe9.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Ingrediente:15 prune uscate ,1,praf de sare de lămâie,750-800 ml apă fierbinte ..avem nevoie și de un recipient cu capac !am pus in recipient 15 prune ,am adăugat apa fierbinte,am pus capacul și am lăsat să se răcească,apoi am amestecat cu o lingură și am adăugat un praf de sare de lămâie după care am pus la frigider (peste noapte )..a doua zi e bun de consumat ..un pahar de 250 ml înainte de mic dejun (și 5 prune ..după ce bem apa de prune vom mânca și 5 prune ..așadar pt fiecare 250 ml lichid vom consuma și 5 prune care s-au hidratat peste noapte )..consumați zilnic acest lichid ..balonarea dar și constipația vor dispărea !
    • Ingrediente: :2 banane bine coapte și zdrobite bine cu o furculița sau cu blenderul vertical,1 ou,50 ml apă ,200 gr făină de cocos sau fulgi de cocos măcinați bine ,esență ,2 linguri cu cacao (dacă mai necesită apă puteți adăuga puțin câte puțin până obțineți o coca groasă și sfărâmicioasă ..se lucrează puțin mai greu cu făină de cocos pt ca nu leagă perfect preparatul )..eu nu am adăugat îndulcitor dar dacă doriți să iasă mai dulci puteți să puneți 100 gr îndulcitor sau 1-2 linguri cu zahăr!Am amestecat toate ingredientele și am lăsat 15 minute la odihnă după care am format biscuiți mari dar subțiri (eu am lăsat marginile puțin crestate )!Am copt biscuiții la 180 gr pentru 20 de minute și după ce s-au răcit bine i-am uns cu puțină miere și am presărat deasupra fulgi de cocos!
    • Ingrediente:250 gr făină integrală,5 linguri ulei ,8 linguri apă minerală rece (merge și plată ),100 gr eritritol (îndulcitor),1 praf de copt (în funcție de făina folosită mai adăugați sau mai tăiați din apă ..în clip veți vedea cum trebuie să fie aluatul )Am pus rând pe rând toate ingredientele și se frământa 5 minute (azi nu am frământat de mâna așadar am lăsat 10 minute la viteza 2 la aparat -malaxor ).Am lăsat la odihnă coca apoi am întins o foaie subțire pe care am uns o umplutură de gem de prune și nucă măcinată (am pus la ochi ),am rulat foaia și am tăiat în bucăți potrivite pe care le-am pus în tavă pe hârtie de copt cu umplutura în sus !Am copt melcii la 180 gr pt 25 de minute!La răcire îi puteți unge cu miere sau puteți pudra cu îndulcitor praf !
    • Ingrediente:2 linguri zahăr pt caramelizat ,200 gr eritritol(am pus 50 gr de eritritol cu cele 2 linguri de zahăr la caramelizat ..eritritolul nu se caramelizeaza bine singur ,mai mult iese un sirop decât un caramel ,de aceea îl ajut cu puțin zahăr),5 ouă ,500 ml lapte ,1 praf de sare ,esență de vanilie! Am amestecat ingredientele,am ars zahărul și eritritolul și am “asamblat “ într-o tavă antiaderenta ! Am copt crema de zahăr pt 40 de minute la 180 gr (am pus tava cu cremă în tava aragazului în care era și apă ,deci un fel de bain marie )! Crema se taie doar rece !
    • Ingrediente:5 albușuri (am avut rămase de la o cremă ),1 ou întreg ,1 linguriță de sare ,6 linguri făină neagră am pus eu ,jumătate plic praf de copt (ar fi mers și întreg ,creștea mai mult),cozi de ceapă verde ,jumatate de ardei gras ,mărar ,condimente,2 linguri ulei ! Am bătut albușurile spuma cu un praf de sare apoi am adăugat restul ingredientelor amestecând ușor cu o lingură de lemn..am copt checul la 180 gr pt 35 de minute! L-am tăiat când s-a răcit bine !
×
×
  • Create New...