Jump to content
  • Bun venit!

    Pentru a putea beneficia de toate funcţiile forumului, este necesar să vă înregistraţi un cont de membru. Pentru înregistrare aveţi nevoie doar de o adresă de email validă. Completaţi cu mare atenţie adresa dvs. de email, întrucât aceasta este necesară pentru validarea contului de membru.

Despre proteine


Monica Badea

Recommended Posts

Proteinele, benefice sau dăunătoare ?

Proteinele se numără printre acei macronutrienți esențiali care dau energie organismului .
In momentul in care consumam alimente bogate in proteine ,organismul descompune proteinele in aminoacizi pe care organismul ii folosește pentru numeroase funcții ,inclusiv creșterea masei musculare .
Alimentele bogate in proteine sunt : carne ,fructe de mare,oua,lactate ,fasole ,năut ,linte ,spanac ,kale,ciuperci ,broccoli ,și lista poate continua .
Organismul uman nu își poate continua funcțiile vitale fără un consum adecvat de proteine ,fie ele de origine animală ,fie vegetale .
Nivelul optim de proteine pe care îl vom consuma zilnic ,depinde de numeroși factori ,vârsta ,greutate ,nivelul de activitate fizica .pentru a-i oferi organismului toate beneficiile ,consumam cu aproximație un 1 gram de proteine Per kg corp.Adică ,o persoana care cântărește 80 de kg ,are nevoie de aproximativ 80 de grame de proteine zilnic .
Cum le măsuram ?simplu ...cu ajutorul aplicațiilor de măsurarea caloriilor .
Proteine devin ținta majora a persoanele foarte active,sportivilor ,care doresc sa facă masa musculară .
Proteinele previn pierderea masei musculare persoanelor sedentare .
Însă consumul exagerat de proteine(in principiu consumul exagerat de carne pe termen lung ) dăunează ,creste acidul uric,deci îmbolnăvește organele (rinichii ).
Cum am spus ,proteinele ajuta la formarea masei musculare .
Cu cât avem mai multă masa musculară cu atât ardem mai multe calorii in repaus .
In procesul de slăbire este esențial consumul de proteine ,deoarece organismul digera destul de greu proteinele ,deci vom arde calorii ,vom elimina apa din țesuturi ,și senzația de sațietate persista mult timp .
Proteinele oferă cel mai înalt grad de sațietate dintre macronutrienti ,ceea ce înseamnă ca te ajuta in procesul de slăbire foarte mult .

bc197429-3fc5-423b-a59f-4cf3a4207b5a.thumb.jpg.da5798b782ea78acfa38f0a3175a42c2.jpg.f2b58573ffb14102cb4afbc35ed62281.jpg

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...